Gravid og celleforandringer med hpv virus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

754 visninger
5 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. august 2022

Anonym trådstarter

Jeg er gravid  

Jeg har en tid til at få foretaget en ny biopsi af livmoderhalsen når jeg er i uge 8 om et par uger, fordi jeg har celleforandringer og hpv virus. 

Jeg mindes at de har fortalt at man ikke foretager disse prøver når man er gravid? Ved nogen herinde det?

Jeg har egentlig tænkt mig at beholde tiden og håbe lidt på at lægen scanner mig. Det gjorde hun nemlig sidst, da jeg fortalte at vi aktivt forsøgte at få en baby mere. Hvis tingene ikke er som de skal være, kan jeg jo alligevel også få foretaget biopsien. Menner i tvivl om det er okay? Altså ikke at informere om det inden jeg kommer til min yid

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2022

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er gravid  

Jeg har en tid til at få foretaget en ny biopsi af livmoderhalsen når jeg er i uge 8 om et par uger, fordi jeg har celleforandringer og hpv virus. 

Jeg mindes at de har fortalt at man ikke foretager disse prøver når man er gravid? Ved nogen herinde det?

Jeg har egentlig tænkt mig at beholde tiden og håbe lidt på at lægen scanner mig. Det gjorde hun nemlig sidst, da jeg fortalte at vi aktivt forsøgte at få en baby mere. Hvis tingene ikke er som de skal være, kan jeg jo alligevel også få foretaget biopsien. Menner i tvivl om det er okay? Altså ikke at informere om det inden jeg kommer til min yid

Først og fremmest tillykke med graviditeten

jeg ved ikke om de laver biopsi når du er gravid. Men ved at min veninde fik foretaget keglesnittet da hun var gravid 

Anmeld Citér

9. august 2022

MillyMy

Profilbillede for MillyMy

Jeg fik en indkaldelse i E-boks til at få foretaget celleskrab (Har tidligere fået lavet keglesnit) der stod dog i indkaldelsen at jeg skulle se bort fra brevet hvis jeg var gravid, og først få lavet et celleskrab efter graviditetet- fik gjort det da jeg alligevel var til 8 ugers undersøgelsen

Anmeld Citér

9. august 2022

Kantar123

Hvorfor ringer du ikke bare og spørger lægesekretæren? Fortæller at du er gravid og i tvivl om, hvorvidt din tid til celleskrab er relevant? Der er vel ingen grund til at spilde hverken din eller lægens tid, hvis du ikke skal undersøges på nuværende tidspunkt.

Anmeld Citér

9. august 2022

BlobBob

Jeg er ret sikker på, at man ikke laver dem på gravide da resultatet kan være misvisende pga de hormonelle forandringer.. men spørg din læge. 

Anmeld Citér

9. august 2022

Anonym

Man fortager ikke celleskrab mm under graviditet. Da prøven kan være misvisende PGA hormonelle forandringer 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.