Autostol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

708 visninger
3 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. august 2022

Mrs.

Vi skal ud og købe en ny autostol til bebsi snart, og jeg har forelsket mig i maxi cozy - Pearl 360 fra babysam.

nogen erfaringer med denne? Er den god? Virker det 360 grader system? For og imod?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2022

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Kender ikke stolen, men vi elsker vores stole med drejefunktion

Anmeld Citér

9. august 2022

Babycrew

Jeg er super glad for vores drejestol Cybex Sirona S.

Men er også glad for jeg havde en anden stol da hun var baby. Det var nødvendigt for mug at have en jeg kunne tage ud af bilen og med mig. Hvis jeg skulle handle, så kunne jeg tage hende med ind i forretningen mens hun sov. Til babysvømning havde jeg stolen med i omklædningsrummet.

Skiftede først over til den faste stol der kunne dreje, da hun kunne sidde stabilt i en indkøbsvogn.

Anmeld Citér

9. august 2022

Mrs.

Babycrew skriver:

Jeg er super glad for vores drejestol Cybex Sirona S.

Men er også glad for jeg havde en anden stol da hun var baby. Det var nødvendigt for mug at have en jeg kunne tage ud af bilen og med mig. Hvis jeg skulle handle, så kunne jeg tage hende med ind i forretningen mens hun sov. Til babysvømning havde jeg stolen med i omklædningsrummet.

Skiftede først over til den faste stol der kunne dreje, da hun kunne sidde stabilt i en indkøbsvogn.

Vi har også en baby autostol nu, som kan klikkes på et stel, det gør det meget nemmere når vi er i svømmehal eller handler.. men tænkte netop at når hun kan side stabilt at så skal den skiftes ud, da hun gror som ukrudt og den bliver mindre og mindre til hende, selvom den er til 0-13 kg, kan jeg godt se på det hele hun ikke kan bruge den så længe 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.