Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
I denne her verden er ting jo meget planlagt og den kommende far kender jo datoen for hvornår blodprøven skal tages Men hvordan fortale du nyheden til den kommende far Når man nu er testet før tid og når ikke et i tvivl
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg sagde det bare..
Min mand vil lige så gerne vide det med det samme som jeg selv. Ville aldrig gå og “gemme” på den info..
Jeg tog aldrig en test uden min mand vidste det
Jeg kunne ikke vente, så jeg sagde det bare ;-) en anden gang vil jeg måske pakke testen ind eller lign. Måske du kan nå at købe nogen “du skal være far og du har 40 uger til at fatte det”
Jeg sagde det klokken halv 6 om morgenen da jeg testede positiv, jeg synes heller ikke det er noget man skal gå og skjule og efter to tab råbte jeg igennem hele huset fordi jeg var så glad
Anonymvic skriver: Jeg kunne ikke vente, så jeg sagde det bare ;-) en anden gang vil jeg måske pakke testen ind eller lign. Måske du kan nå at købe nogen “du skal være far og du har 40 uger til at fatte det”
Haha! Det gjorde jeg os. Han tudede så megeg
Jeg havde købt et sæt tøj. Med test Mom+dad=me
Og lavet et stykke papir hvor der stod
Hej far
Gravidittest
Jeg glæder mig til at du lærer mig at kende.
Alt dette var i en æske. Som han pakket op
Jeg ville styrte ud fra toilettet og fortælle med det samme, hvis ikke han allerede stod og ventede med mig:-) Har dog en gave han skal have, når jeg en dag forhåbentlig tester positiv.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128