Lille underliv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.832 visninger
8 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. august 2022

Anonym trådstarter

Hej med jer, jeg håber I kan hjælpe mig nænsomt gennem dette emne - og at I ikke griner af min mulige uvidenhed. 

Jeg har kun været sammen med min mand, som har en gennemsnitlig penis på ca. 14 cm i stiv tilstand. Ofte når vi har sex rammer han dybt i mig og det gør ondt - også i flere dage efter. Ubehaget er uanset stilling, men nogle dage er det værre med smerterne under sex end andre. Det er ikke ligefrem fordrende for et godt sexliv at jeg forbinder det med smerter og ubehag. 

Nu har vi købt en dildo, som skal bruges under leg. Den er 23 cm og lidt tykkere end min mands og dér har jeg seriøse problemer. Jeg har prøvet, stille og roligt, alene at føre den ind og onanere med den, men det begynder at gøre ondt inden den er helt i bund. 

Kan det virkelig passe at jeg ikke kan have sex med penisser der er større end MAX 15. cm - kan/skal det trænes? Altså kan man have et "kort" underliv? Jeg kan virkelig ikke huske disse smerter fra før vi fik børn (som er kommet stille og roligt via kejsersnit). 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2022

Anonym

Jeg har myoser i bækkenbunden og en livmoderhals der er ret langt nede i skeden. Ved mens kan jeg mærke den lige inde for indgangen. Jeg har også store smerter.. ved ikke rigtig hvad man kan gøre ved det desværre. 

Anmeld Citér

11. august 2022

Anonym

Kan det være fordi, at din livmoderhals bliver øm? Jeg ville spørge min gynækolog om det.

Anmeld Citér

12. august 2022

Anonym

En kvindes skede er i gennemsnit 15 cm dyb, og derfor kan du mærke det  

Det kræver nok tilvænning, men det er fysiologisk sådan. 

Anmeld Citér

12. august 2022

Anonym

En kvindes skede er i gennemsnit 15 cm dyb, og derfor kan du mærke det  

Det kræver nok tilvænning, men det er fysiologisk sådan. 

Men det er noget, der er opstået efter, at hun har fået børn. Synes det er et dårligt råd, at hun bare skal vænne sig til smerterne, sådan bør det jo ikke være. 

Anmeld Citér

12. august 2022

Anonym

Anonym skriver:

Men det er noget, der er opstået efter, at hun har fået børn. Synes det er et dårligt råd, at hun bare skal vænne sig til smerterne, sådan bør det jo ikke være. 

Men hendes skede er jo ikke blevet kortere fordi hun har fået børn. 

Anmeld Citér

12. august 2022

Anonym

Anonym skriver:

Nej men det er et problem, der er opstået efter, at hun har født. 

Anmeld Citér

13. august 2022

Hanspige

Anonym skriver:

Det kan den faktisk godt, f.eks .myoser der tager plads eller Nedsunken livmoder 

Anmeld Citér

13. august 2022

B&J

Jeg tror du kan snakke med din læge om det også komme på sygehuset få det tjekket og god vejledning hvad man kan gøre

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.