Hej med jer, jeg håber I kan hjælpe mig nænsomt gennem dette emne - og at I ikke griner af min mulige uvidenhed.
Jeg har kun været sammen med min mand, som har en gennemsnitlig penis på ca. 14 cm i stiv tilstand. Ofte når vi har sex rammer han dybt i mig og det gør ondt - også i flere dage efter. Ubehaget er uanset stilling, men nogle dage er det værre med smerterne under sex end andre. Det er ikke ligefrem fordrende for et godt sexliv at jeg forbinder det med smerter og ubehag.
Nu har vi købt en dildo, som skal bruges under leg. Den er 23 cm og lidt tykkere end min mands og dér har jeg seriøse problemer. Jeg har prøvet, stille og roligt, alene at føre den ind og onanere med den, men det begynder at gøre ondt inden den er helt i bund.
Kan det virkelig passe at jeg ikke kan have sex med penisser der er større end MAX 15. cm - kan/skal det trænes? Altså kan man have et "kort" underliv? Jeg kan virkelig ikke huske disse smerter fra før vi fik børn (som er kommet stille og roligt via kejsersnit).
Anmeld
Citér