Indlæggelse på hospitalet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.039 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. august 2022

Anonym trådstarter

Hej

Jeg skriver fordi min søn skal indlægges på riget i 2 dage efter en lille operation.

Han er 11 måneder og er i fuld gang med at spise mad, og har fået 5 tænder.

Jeg tænker at hans appetit ikke er så stor når vi er indlagt efter operationen ovs, men hvad søren skal jeg tage med hjemmefra..

Han bliver indlagt på børneafsnittet, så jeg tænker de servere børnevenligt mad.
Ved i om hospitalerne har grød, eller babymos og mad til babyer? Han drikker i øvrigt også sødmælk.

Eller skal jeg tage i Rema eller Føtex en tur og købe noget færdiglavet lasagnemos og frugt smoothie? Min mand har self mulighed for at købe hvis der endelig ikke er noget, vil bare have jeres erfaringer. 

Har været indlagt med ham før men der fik han kun modermælk.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2022

Missyou

De har det hele på sygehuset

Anmeld Citér

7. august 2022

Anonym trådstarter

Missyou skriver:

De har det hele på sygehuset

Tak!

Anmeld Citér

7. august 2022

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Men fx havregrød fra buffeten smager ikke altid godt. Mit barn nægtede at spise det fordi det var så ulækkert. (Selv bollerne de har giver mig kvalme bare ved tanken om smagen da vi var der) Det var på Herlev. Så jeg ville altså tage en  pakke pulvergrød eller nogle tuber mad og grød med du kan lave hvis det bliver nødvendigt. Mit barn har ikke villet spise hospitalsmaden de to gange vi har været indlagt da han var hhv 1 år og 3 år. Man har brug for god næring når man skal komme sig og restituere. Men taler altså kun af erfaring fra Herlev hospital - andre steder kan selvf være bedre

Anmeld Citér

7. august 2022

Meyer

Profilbillede for Meyer

Vi har været indlagt på Rigshospitalets en uge da vores mindste var 2 år, det er godt nok ved at være nogle år siden hun er 14 i dag, men der havde de det hele. Men jeg ville nok også tag ynglings pulvgrød med.

Anmeld Citér

7. august 2022

Anonym trådstarter

Jaa, tænker jeg tager noget y-grød/mos. 
han skal ikke ende med ikke at spise mad fordi det er noget han ikke kan lide. Tænker jeg tager noget med og hvis der er noget spændende så får han det hvis han kan lide det ellers har jeg masser i tasken.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.