HSU, gør det ondt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. august 2022

Anonym trådstarter

Jeg lider desværre af vaginisme. 
Jeg har for nogle måneder siden fået lavet celleskrab, som gjorde meeeega ondt. Men jeg klarede det.

kan måske ikke sammenlignes - men hvordan er smerterne ved HSU sammenlignet med celleskrab?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2022

Anonym

Anonym skriver:

Jeg lider desværre af vaginisme. 
Jeg har for nogle måneder siden fået lavet celleskrab, som gjorde meeeega ondt. Men jeg klarede det.

kan måske ikke sammenlignes - men hvordan er smerterne ved HSU sammenlignet med celleskrab?

Hej, jeg var igennem vandscanning for 2 måneder siden.

Selve det at indføre røret gjorde ikke ondt, men det nev og gjorde lidt nas da de fyldte vand ind. Særligt også da gelen skulle op til æggelederen. Dog var det alt sammen noget man kunne holde ud, og så snart de trak vandet ud, stoppede niven. Dog føltes det som meget kraftige mens smerter og efterfølgende, havde jeg lidt mens smerter og pletblødte. 

Anmeld Citér

8. august 2022

Tidra22

Er enig med ovenstående besvarelse. For mig var det klart da kontrastvæsken blev sprøjtet ind, at det gjorde ondt. Jeg havde meget kraftige kramper og kunne ikke svare på spørgsmål, så gynækologen tog lidt af presset hvilket hjalp gevaldigt. Jeg var gennemvædet af sved efterfølgende og blødte lidt. MEN det tog ikke lang tid og jeg gør det gerne igen, hvis det resulterer i at processen til et barn bliver nemmere:-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.