Graviditetstest 4+3 (historik med aborter)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

872 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. august 2022

Mor2020

Hej jeg har haft en vellykket graviditet og to aborter henholdvis i uge 5 og 7, hvor den første var en bio - en test der aldrig udviklede sig. 

Jeg fik min mens 4+0 men undrede mig over at den forblev svag, og at jeg stadig havde ondt i brysterne. Jeg har taget disse test til aften. Jeg kan godt se at de er positive, men synes de er meget svage. Er sørme bange for, at det er endnu en bio.

Streger kom med det samme på tynd urin, og billedet er taget i dårligt lys.

Kan jeg se jeres teste fra 4+3 og gerne dem, der tester svagt i starten? Gør jeg altid, også ved den vellykkede graviditet. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2022

Nelliespurv

Profilbillede for Nelliespurv
Mor2020 skriver:

Hej jeg har haft en vellykket graviditet og to aborter henholdvis i uge 5 og 7, hvor den første var en bio - en test der aldrig udviklede sig. 

Jeg fik min mens 4+0 men undrede mig over at den forblev svag, og at jeg stadig havde ondt i brysterne. Jeg har taget disse test til aften. Jeg kan godt se at de er positive, men synes de er meget svage. Er sørme bange for, at det er endnu en bio.

Streger kom med det samme på tynd urin, og billedet er taget i dårligt lys.

Kan jeg se jeres teste fra 4+3 og gerne dem, der tester svagt i starten? Gør jeg altid, også ved den vellykkede graviditet. 

Det jo lidt svært at sige men jeg håber da det bliver  her er jeg 4+3

Anmeld Citér

6. august 2022

Darling

En test i sig selv er som regel ikke en indikation for om en graviditet går til runde eller ej. 

Jeg har selv mistet to gange hvor testene har udviklet sig fint og var bragende positive. Du kan spørge lægen om en blodprøve hvis du gerne vil have lidt ro i kroppen

Anmeld Citér

6. august 2022

Lykkeligmoraltid

Profilbillede for Lykkeligmoraltid

Har selv testet idag meget tidligt nok  og min teste ligner nøjagtige dine har taget andet mærke som var negativ men dem jeg har taget først ligner dine inden for tiden..  

Anmeld Citér

14. august 2022

Mulleprutsmor

Profilbillede for Mulleprutsmor

Den sidste er taget 3+6 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.