Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Tog en tidlig test gik dog længe før der kom en tydelig streg ved ikke hvor pålidelige de er
Tog en tidlig test gik dog længe før der kom en tydelig streg ved ikke hvor pålidelige de er
..
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg ville ikke stole på dem hvis de er taget over tid
Anonym skriver: Jeg ville ikke stole på dem hvis de er taget over tid
De første billeder kom stregerne inde for tiden
Jeg vil også sige at de er positive
hvis du er i tvivl så køb en valmed test fra netto, dem har de fleste gode erfaringer med de viser hurtigere resultat end de fleste andre og der er aldrig skyggestreg
Mortiltreogmåskefire skriver: Jeg vil også sige at de er positive hvis du er i tvivl så køb en valmed test fra netto, dem har de fleste gode erfaringer med de viser hurtigere resultat end de fleste andre og der er aldrig skyggestreg
Har taget valmed igår eftermiddags som var negative så ved ikk
Åhh måske det er en Bio, men det kan også være en slow starter. Du er måske ikke så langt henne som du tror ❤️
Miia90 skriver: Åhh måske det er en Bio, men det kan også være en slow starter. Du er måske ikke så langt henne som du tror ❤️
det jo det har meget uregelmæssig cyklus. Og ved ikk om der ee fejl på de test fra apoteket??? Om det overhoved kan lade sig gøre.
Anonym skriver: det jo det har meget uregelmæssig cyklus. Og ved ikk om der ee fejl på de test fra apoteket??? Om det overhoved kan lade sig gøre.
Har hørt dårligt om dem fra apoteket
Miia90 skriver: Har hørt dårligt om dem fra apoteket
Clinic hedder de det er ikke apotekets egne dem har jeg nemlig kun læst dårlig om
Anonym skriver: Har taget valmed igår eftermiddags som var negative så ved ikk
Jeg ville tage en digital test hvis jeg var dig Så får du hurtigt og klart svar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128