Menstruationssmerter højgravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.310 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. august 2022

Anonym trådstarter

Hej alle 

Jeg er 37+4 i dag og synes jeg har haft den famøse mensmurren mere eller mindre hele dagen, afbrudt af hvad der har føltes som rimeligt kraftige plukveer. Jeg har mærket fint med liv. 
Er det normalt at opleve murren en hel dag så tæt på termin eller burde jeg kontakte FG? 

Mvh en førstegangsfødende ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2022

Anonym

En god tommelfingerregel er at når du er i tvivl eller nervøs, så ring til fødegangen det behøves du ikke spørge et forum om

Anmeld Citér

5. august 2022

Mrs.

Som sagt ring til FG 

Det er så svært at sige hvad det kan være, og er du bekymret kan det at komme ind og få kørt en strimmel give dig ro 

de siger altid vandafgang eller veer er tegn - men jeg mærkede fx ikke mine veer  jeg skulle sættes igang men da jeg så kom ind var jeg 5 cm åben og havde intet mærket 

Så altid hellere køre en gang for meget  jeg kørte selv ind flere gange hvis jeg var det mindste i tvivl, bare for at få ro i sindet, de bliver ikke irriteret - det er det de er der for

Anmeld Citér

5. august 2022

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle 

Jeg er 37+4 i dag og synes jeg har haft den famøse mensmurren mere eller mindre hele dagen, afbrudt af hvad der har føltes som rimeligt kraftige plukveer. Jeg har mærket fint med liv. 
Er det normalt at opleve murren en hel dag så tæt på termin eller burde jeg kontakte FG? 

Mvh en førstegangsfødende ��

Jeg vil sige det er helt normalt. Men hvis du er nervøs, skal du kontakte fødegangen. 
Jeg hæfter mig ved at du mærker fint med liv og dermed vil min bekymring være lille. Men jeg er hverken læge eller jordemoder, så det er kun baseret på egne erfaringer. 

Men jeg husker at jeg oplevede menssmerter on/off uger før fødslen. Jeg troede flere gange det var optakt til fødsel. Men jeg led også meget og tidligt af plukveer. 
Jeg var slet ikke i tvivl da jeg begyndte at få rigtige veer. Jeg er hver gang startet med veer og ikke vandafgang. De har hver gang taget vandet på sygehuset. 

Afhængig af dine undersøgelser og vurderinger, tænker jeg ikke du er i “farezonen” hvis en fødsel er på vej, når du er 37+ 

Held og Lykke med den forestående fødsel 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.