Det er bare præcis det, som den her nye verden hvor man er online 24:7 ødelægger…. Forventningerne om, at folk skal skrive, svare med det samme og alle fordommene og frustrationen der følger med hvis man IKKE gør det.
mit råd er: slap af! Hvis han har vist dig frem for forældrene, så er du nok pænt meget godkendt….
prøv og nyd roen lidt. Afvent. Lad være med at være desperat. Det er typisk os kvinder, at forvente alt muligt og manden bare står på sidelinjen og tænker: what?
har du spurgt om, hvad hans behov er? Om han har lyst til, at skrive dagen lang?
det er vel også fint, at have lidt og ku snakke om når man ses?
min mand rejser meget og vi har været sammen +20 år, så jeg forventer at vi lige skriver godmorgen og godnat - men det forventede min mand ikke i starten af hans karriere indenfor eksport. Men da jeg italesatte det, var han jo helt ok med det!
og ind imellem kommer der et: “jeg elsker dig” men jeg FORVENTER det ikke - og bliver dermed mere glad for det når det kommer. Andre gange kan vi skrive lidt frækt sammen og have er vild forspil til han kommer hjem… men der skal vi begge lige være der 
træk vejret - nyd forelskelsen - og prøv at ligge tlf lidt væk 

Anmeld
Citér