han skriver aldrig til mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2022

Anonym

Altså jeg har har et arbedje hvor der vitterligt ikke er tid til at skrive beskeder til folk.. måske hvis jeg er heldig at have frokostpause.. men der vil jeg godt bare have ro i mit hoved og netop få en pause fra at forholde mig til folk. jeg kan slet ikke se problemet. Min mand synes tit det er øv fordi han godt kan  finde på at skrive i løbet af dagen,og ofte så svarer jeg altså bare først når vi ses i virkeligheden. Jeg vil bare hellere se/snakke med folk end at skrive Han er også typen der synes det er hyggeligt at tale i telefon på vej hjem fra job -det stresser mig helt vildt at skulle "underholde" folk på den måde. Kunne aldrig drømme om selv at ringe folk op bare fordi jeg kørte hjem. Min mor og svigermor gør det i øvrigt også, så måske det bare er mig der er underlig på det punkt men det betyder altså ikke at jeg ikke kan lide folk

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2022

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen
Anonym skriver:

Altså jeg har har et arbedje hvor der vitterligt ikke er tid til at skrive beskeder til folk.. måske hvis jeg er heldig at have frokostpause.. men der vil jeg godt bare have ro i mit hoved og netop få en pause fra at forholde mig til folk. jeg kan slet ikke se problemet. Min mand synes tit det er øv fordi han godt kan  finde på at skrive i løbet af dagen,og ofte så svarer jeg altså bare først når vi ses i virkeligheden. Jeg vil bare hellere se/snakke med folk end at skrive Han er også typen der synes det er hyggeligt at tale i telefon på vej hjem fra job -det stresser mig helt vildt at skulle "underholde" folk på den måde. Kunne aldrig drømme om selv at ringe folk op bare fordi jeg kørte hjem. Min mor og svigermor gør det i øvrigt også, så måske det bare er mig der er underlig på det punkt men det betyder altså ikke at jeg ikke kan lide folk

Ha, jeg er så meget med dig på det sidste, du skriver med at ringe på vej hjem i bilen. Jeg har fri 2 timer før min mand i hverdagene, så det er mig, der henter i skole og laver aftensmad til han kommer hjem. Han har ca. en halv time hjem i bil og ringer ofte uden egentlig at ville noget, bare have tiden til at gå, tænker jeg. Men det er som regel lige midt i, at jeg står og laver mad, så det er faktisk ret forstyrrende. 

Anmeld Citér

5. august 2022

Anonym

Anonym skriver:

Forstår din tankegang, prøver os selv at tænke hvis han gad mig ville han heller ikke bruge al sin fritid på mig om aften efter arbejde osv… eller fortælle andre vi er kærester eller introducere mig for hans familie prøver virkelig være fornuftigt

Det er heller ikke nok bare at tænke rationelt. For den følelse du får er ikke rationel. 
Det har taget mig rigtig mange år at komme hertil hvor jeg er i dag og hviler så meget i mig selv nu. 
Met voldsomt break up gjorde udslaget for mig. Og jeg gik i selvterapi og lærte at accepterer og elske mig selv. 

selvfølgelig kan jeg stadig få en knuden maven. Men så bruger jeg mine værktøjer til at komme videre derfra. 
jeg kan stærkt anbefale at lytte til Louise hay på youtube. De har været life changer for mig. 

Anmeld Citér

5. august 2022

Cerenia

Det er helt naturligt at du har det sådan. 
Personligt kan jeg slet ikke date mænd der er dårlige til at skrive. Jeg har brug for daglig kontakt, det er et must for mig. 

jeg datede engang en som sjældent skrev og jeg var så ked af det i den relation - på trods af jeg vidste han holdt af mig. 

har du forsøgt at kommunikere det til ham? 
‘Hej, jeg savner nogle gange at være i kontakt med dig i dagligdagen - at lige få en besked fra dig gør mig rigtig glad og betyder meget. Har du lyst til at møde mig lidt i det behov?’ - agtigt.

Han er i sin ret til at sige nej - så må du gøre op med dig om du kan leve uden.

jeg kan ikke, så er vores kommunikationsstil simpelthen for forskellig. 
Dine behov er reel - kommuniker med ham og se om i ikke kan mødes på midten  

Anmeld Citér

5. august 2022

Anonym

Aalborgtøsen skriver:

Ha, jeg er så meget med dig på det sidste, du skriver med at ringe på vej hjem i bilen. Jeg har fri 2 timer før min mand i hverdagene, så det er mig, der henter i skole og laver aftensmad til han kommer hjem. Han har ca. en halv time hjem i bil og ringer ofte uden egentlig at ville noget, bare have tiden til at gå, tænker jeg. Men det er som regel lige midt i, at jeg står og laver mad, så det er faktisk ret forstyrrende. 

Jeg er glad for ikke at være den eneste! Det er nemlig præcis samme her, jeg har tidligere fri men er jo også taget på arbejde mens alle sov. Og de timer inden han kommer hjem er nemlig fyldt med praktiske gøremål, som jeg bare godt vil have ro til -så meget som man kan med to rollinger i huset. Jeg magter ærligt ikke også at skulle underholde over telefonen også

Anmeld Citér

5. august 2022

lineog4

Til dit spørgsmål, ja man kan sagtens have et arbejde, hvor det at tjekke sms og svare ikke opleves som en mulighed.

Når jeg rammer min arbejdsplads, så er min telefon på lydløs og meget ofte slet ikke i nærheden af mig. Min familie har lært, at er det yderst vigtigt at få fat i mig så må de ringe til skolens kontor. 

Så tjekker jeg oftest, når jeg får en pause omkring 11 30 (også hvis jeg skal have frikvartersvagr for så skal jeg alligevel hente en jakke), men svarer kun hvis det er yderst nødvendigt. Og ja så tænker jeg vist ikke rigtig på mobilen før jeg er hjemme igen, jo måske lige før jeg går ud til cyklen. 

Anmeld Citér

5. august 2022

Roselil

Profilbillede for Roselil

jeg har været sammen med min nuværende kæreste i 3 måneders tid nu og vi har det dejligt sammen på alle måder. men men han er en travl mand har egen resturant og det lige nu her over sommeren han er allemest travlt. 

men han er aldrig den type der tager kontakt og skriver til mig i løbet af dagen bare et eller andet oget er så frustrende, for jeg har bare virkelig brug for den tryghed fra ham. bare et godmorgen eller et eller andet når vi ikke ses... for når vi ses er jeg ikke i tvivl om hans kærlighed overfor mig, men jeg sidder bliver i tvivl når jeg altid er den der skriver noget sødt, eller andre ting... han siger selv han tænker på mig og savner mig når vi ikke er sammen. men vil i ikke mene man altid bør have et par minutter til lige skrive?? eller kan man virkelig have så travlt i sin karriere at det slet ikke er noget man tænker så meget over som jeg gør??

har også lige mødt hans forældre så tænker ikke det hele bare er for sjov

Jeg kan godt forstå din generelle uro/ussikkerhed da forholdet er så nyt. Men folk e bare meget forskellige med hvordan de holder kontakt.

Jeg er som din kæreste, skriver ikke meget og særligt ikke i løbet af arbejdsdagen. Her er jeg helt koncentreret om det og finder det forstyrrende med privatbeskeder. Det betyder ikke, at jeg ikke elsker min kæreste. Jeg er faktisk blevet ldt småstresset og irriteret de gange  jeg har datet nogen der skriver godmorgen og beskeder i løbet af dagen. Det samme med venner og familie, de har heldigvis accepteret at jeg ikke kigger meget på tlf. i løbet af dagen

Anmeld Citér

5. august 2022

Humptydumpty

If he wanted to, he would. 

Then sætning har jeg tænkt meget over, og reflekterer ind i mellem over den ift tidligere forhold. Hvis han slet ikke giver lyd, heller ikke når han har fri, så ville det for mig være et rødt flag. Det kan godt ske, at det ikke er hans stil, men når man er i et forhold, et nyt et især, har man forhåbentligt også en interesse i at møde sin nye partner bare lidt af vejen. Så hvis du har kommunikeret dit ønske tydeligt, hvis du er villig til selv at give dig lidt, så han ikke nødvendigvis skal tæppebombe dig med beskeder, og han stadig slet ikke giver lyd.. Ja, det kunne godt få mig til at genoverveje forholdet og hvor godt et match, vi var. 

Anmeld Citér

6. august 2022

CKJ

Profilbillede for CKJ

Det er bare præcis det, som den her nye verden hvor man er online 24:7 ødelægger…. Forventningerne om, at folk skal skrive, svare med det samme og alle fordommene og frustrationen der følger med hvis man IKKE gør det. 
mit råd er: slap af! Hvis han har vist dig frem for forældrene, så er du nok pænt meget godkendt…. 
prøv og nyd roen lidt. Afvent. Lad være med at være desperat. Det er typisk os kvinder, at forvente alt muligt og manden bare står på sidelinjen og tænker: what? 
har du spurgt om, hvad hans behov er? Om han har lyst til, at skrive dagen lang? 

det er vel også fint, at have lidt og ku snakke om når man ses? 

min mand rejser meget og vi har været sammen +20 år, så jeg forventer at vi lige skriver godmorgen og godnat - men det forventede min mand ikke i starten af hans karriere indenfor eksport. Men da jeg italesatte det, var han jo helt ok med det! 
og ind imellem kommer der et: “jeg elsker dig”  men jeg FORVENTER det ikke - og bliver dermed mere glad for det når det kommer. Andre gange kan vi skrive lidt frækt sammen og have er vild forspil til han kommer hjem… men der skal vi begge lige være der

træk vejret - nyd forelskelsen - og prøv at ligge tlf lidt væk

Anmeld Citér

6. august 2022

Sprit25

Anonym skriver:

altså jo han kan da godt finde på skrive nogle hjerter eller kys, men det også det. og han svare da os mig hvis jeg skriver og han  skrev f.eks. igår husk at drikke vand i den varme... jeg håber og tror bare det fordi han ikke har tid til det. men man kan bare så hurtigt få kørt sig selv op.

Min mand er kok, i sommerlandet. Han skriver heller aldrig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.