Anbefal en læge i Odense?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.481 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. august 2022

Anonym trådstarter

Hej alle

Jeg er simpelthen så frustreret over min praktiserende læge, efter jeg har fået barn. Til børneundersøgelserne flyver han igennem, måler og vejer og vaccinerer og sender os så ud af døren igen - uden feks at forholde sig til vores bekymringer om, at vores barn er langt bagefter motorisk. 

Til min egen undersøgelse efter fødslen ville han ikke lave underlivsundersøgelse, fordi “det var noget pjat” på trods af anbefalingerne.

Jeg ved godt, jeg er førstegangsmor og dertilhørende bekymret for alting, men jeg savner en læge, der i det mindste forholder sig til mine spørgsmål og bekymringer og ikke flyver igennem alting på et splitsekund.

Så derfor: Kan nogle af jer anbefale en god, lydhør læge i Odense, som også er god til de helt små?

På forhånd tak! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2022

KmLarsen1

Profilbillede for KmLarsen1

Jeg har haft lægerne i centrum og været fin tilfreds. De har i hvert fald været søde og da jeg skulle have sat spiral op efter fødslen, gik mit barn på runde ude i receptionen og de ville slet ikke af med ham igen, fordi de syntes at han var så sød.

Men generelt ville jeg kigge efter et lægehus, hvor der er flere læger, så kan man altid skifte lidt rundt mellem dem.

Anmeld Citér

4. august 2022

Anonym

Jeg kan klart anbefale lægerne torvegade 5, har kun haft gode oplevelser med dem, også efter jeg er blevet mor

Anmeld Citér

4. august 2022

Anonym

Lægerne Christiansgade (Stine)

Eller

Lægerne Torvegade 5 (Christian)

Eller 

Lægehuset Helenevej (Emil)

Helt vildt empatiske mennesker, både for store og små! 

Anmeld Citér

4. august 2022

Smil

Profilbillede for Smil
Anonym skriver:

Hej alle

Jeg er simpelthen så frustreret over min praktiserende læge, efter jeg har fået barn. Til børneundersøgelserne flyver han igennem, måler og vejer og vaccinerer og sender os så ud af døren igen - uden feks at forholde sig til vores bekymringer om, at vores barn er langt bagefter motorisk. 

Til min egen undersøgelse efter fødslen ville han ikke lave underlivsundersøgelse, fordi “det var noget pjat” på trods af anbefalingerne.

Jeg ved godt, jeg er førstegangsmor og dertilhørende bekymret for alting, men jeg savner en læge, der i det mindste forholder sig til mine spørgsmål og bekymringer og ikke flyver igennem alting på et splitsekund.

Så derfor: Kan nogle af jer anbefale en god, lydhør læge i Odense, som også er god til de helt små?

På forhånd tak! 

Jeg vil anbefale Odense Lægeklinik  De har tre jordmødre ansat, som varetager alle børneundersøgelser, vacciner mm - de er så søde og kompetente. Lægerne er selvfølgelig altid med indover, hvis der er det mindste, som kræver det ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.