Hvad gør jer glade med jeres partner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.035 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. august 2022

Anonym trådstarter

Vi er en sammenbragt familie. Dine , mine og vores barn. På det seneste har det gået meget op i arbejde , økonomi, børn og ferie. 

Da vi stadig ikke har været sammen så mange år drømmen jeg om oplevelser med min kæreste alene. Vi har en baby på 1 år men han kan passes i ny og næ. 

Det føles bare som om min hjerne ikke kan tænke og jeg aner ikke hvad jeg vil heller. 

Jeg mangler gode ideer til oplevelser for vores skyld. 

kunne fx være en koncert, festival , teater , eller andre oplevelser. 

Hvad gør i med jeres kærester som gør jer glade / giver jer energi

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Vi er en sammenbragt familie. Dine , mine og vores barn. På det seneste har det gået meget op i arbejde , økonomi, børn og ferie. 

Da vi stadig ikke har været sammen så mange år drømmen jeg om oplevelser med min kæreste alene. Vi har en baby på 1 år men han kan passes i ny og næ. 

Det føles bare som om min hjerne ikke kan tænke og jeg aner ikke hvad jeg vil heller. 

Jeg mangler gode ideer til oplevelser for vores skyld. 

kunne fx være en koncert, festival , teater , eller andre oplevelser. 

Hvad gør i med jeres kærester som gør jer glade / giver jer energi

Vi tager i biografen, hygger på sofaen til film, snakker, løber sammen, går ture med hunden. Og på et tidspunkt tager vi også ud og rejser sammen. 

nu er mit forhold selvfølgelig også meget nyt. Men vi har begge børn fra tidligere. 

Anmeld Citér

2. august 2022

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Vi tager enten i biografen hvor vi sidder og kysser og nusser, og ja det skaber jo så også lidt stemning til senere hjemme i sengen ..

Og ellers tager vi ud og spiser på en romantisk restaurant 

Glæder mig også til vi skal på hotelophold, når den yngste er lidt ældre

Anmeld Citér

2. august 2022

Mrs.

Vi spiser ude, ser film sammen og ja det klassiske.. 

Vi bygger også en hule nogengange  eller hiver madrassen ud i haven og ligger og kigger på stjerner sammen 

vi har et ønske om når lille pigen bliver ældre og kan passes om et års tid (vi har aldrig fået passet et barn før efter 1 års alderen) så vil vi på en tur ud og springe faldskærm sammen!

Anmeld Citér

2. august 2022

Milla1992

Nu har vi ikke børn endnu, jeg er gravid med vores første

Men efter vi flyttede sammen, havde vi en periode med månedlige dates, hvor vi enten gerne lavede god mad og drak vin sammen efterfulgt af en film på en udfoldet sovesofa og med diverse godter, eller også tog vi ud og spiste med fuld vinmenu på lidt dyrere restauranter  For mig handlede det meget om at afsætte tid, hvor vi ikke måtte bruge vores telefoner og havde god tid til at kigge hinanden dybt i øjnene  

Vi er begge ret glade for god mad, min kæreste elsker at lave det og jeg elsker at spise det  Rødvin kan vi bare godt begge lide. 

Vi har ikke rigtig haft tid eller overskud til vores dates her i graviditeten, men det ville nok blive med primært med film og godteri, måske med et glas alkoholfri vin 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.