Altså ens seksuelle præferencer er jo ikke noget man kan gøre for, og de udvikler sig jo gennem tiden.
Jeg har ikke selv den lyst du taler om, da bare tanken om en anden mand, end min mand rør mig giver mig kvalme
Men jeg tænker der er tre muligheder:
1. Du fortrænger lysten, simpelthen ligger den på hylden og tvinger dig selv til at tænke på noget andet når tanken rammer. (Tænker jeg ikke er en sund løsning men har hørt man simpelthen kan “fjerne” en tanke på den måde hvis man gør det længe nok)
2. Du taler med din mand om det og muligheden for eventuelt at udleve den lyst.
3. Du holder lysten for dig selv, og fantaserer om det for dig selv, det er der jo intet galt i, i og for sig. Tænker at en fantasi er jo bare en fantasi.
jeg kan ikke lade være med at tænke på hvordan jeres forholds dynamik er? Er din mand en “underdanig” mand, altså ikke så maskulin og dominerende i forholdet?
det er rent gæt værk og spekulationer fra min side af, men tænker hvis man har en lidt “vag” mand, at sådan en lyst kunne opstå? Altså som for at understrege hans position i forholdet?
jeg ved det ikke! Men man kan jo altid tænke hvad det kan bunde i
kan godt forstå du synes det er en underlig lyst!
Men som noget helt andet, kan den lyst måske være skabt af du ikke oplever han opfylder dine behov efter fødslen?
Måske at få gang i jeres sexliv igen, kunne ændre på det?
Anmeld
Citér