Underlig lyst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.523 visninger
4 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. august 2022

HW

Hej. 
jeg er helt ny her inde, jeg blev mor for lidt over et år siden. 
Min mand og jeg har altid haft et godt og eksperimenterende sexliv, vi har været sammen i 20 år. 
Efter fødslen blev sexen mindre hyppig og nu har jeg så meget lyst at jeg er ved at springes, problemet er bare at lysten ikke er til min mand. Jeg fantaserer hele tiden om at være ham utro, vi har haft andre med i soveværelset gennem tiden, men dette her er noget andet, jeg vil gøre ham til hanrej og tvinge ham til at accepterer det, jeg ved det er en ret utiltalende lyst og er ikke noget jeg er specielt stolt af. 
Men jeg kan ikke få det ud af mit hoved, så jeg søger råd og vejledning, både fra jeg der er for men også de der er imod. 
Knus 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2022

Mrs.

Altså ens seksuelle præferencer er jo ikke noget man kan gøre for, og de udvikler sig jo gennem tiden. 
Jeg har ikke selv den lyst du taler om, da bare tanken om en anden mand, end min mand rør mig giver mig kvalme 

Men jeg tænker der er tre muligheder: 

1. Du fortrænger lysten, simpelthen ligger den på hylden og tvinger dig selv til at tænke på noget andet når tanken rammer. (Tænker jeg ikke er en sund løsning men har hørt man simpelthen kan “fjerne” en tanke på den måde hvis man gør det længe nok) 

2. Du taler med din mand om det og muligheden for eventuelt at udleve den lyst. 

3. Du holder lysten for dig selv, og fantaserer om det for dig selv, det er der jo intet galt i, i og for sig. Tænker at en fantasi er jo bare en fantasi. 

jeg kan ikke lade være med at tænke på hvordan jeres forholds dynamik er? Er din mand en “underdanig” mand, altså ikke så maskulin og dominerende i forholdet? 
det er rent gæt værk og spekulationer fra min side af, men tænker hvis man har en lidt “vag” mand, at sådan en lyst kunne opstå? Altså som for at understrege hans position i forholdet? 
jeg ved det ikke! Men man kan jo altid tænke hvad det kan bunde i  

kan godt forstå du synes det er en underlig lyst! 
Men som noget helt andet, kan den lyst måske være skabt af du ikke oplever han opfylder dine behov efter fødslen?

Måske at få gang i jeres sexliv igen, kunne ændre på det?

Anmeld Citér

1. august 2022

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Du/I kan evt. også starte hos en sexolog.. Så kommer der nogle tanker og ideer til, hvorfor du har den lyst og hvad du skal gøre, så du ikke ender med at såre din mand

Anmeld Citér

1. august 2022

Anonym

Har han nogensinde givet udtryk for at han tænder på at være hanrej? 
for hvis han har er det jo fedt også synes jeg at du skal gå videre med det

men hvis han ikke har, så skal du virkelig passe på, der er masser af fantasier som er bedre tjent med at forblive en fantasi. Masser af folk derude har fantasier om sex med familie medlemmer, dyr, urinsex osv, men for nogen får det jo konsekvenser og parforholdet bliver dårligere  jeg forstår ikke at det er vigtigt at udleve fantasierne, mine fantasier skifter hele tiden fra måned til måned og jeg kunne ikke tænke mig at udleve nogen af dem

Anmeld Citér

28. februar 2023

M4M

Hej. 
jeg er helt ny her inde, jeg blev mor for lidt over et år siden. 
Min mand og jeg har altid haft et godt og eksperimenterende sexliv, vi har været sammen i 20 år. 
Efter fødslen blev sexen mindre hyppig og nu har jeg så meget lyst at jeg er ved at springes, problemet er bare at lysten ikke er til min mand. Jeg fantaserer hele tiden om at være ham utro, vi har haft andre med i soveværelset gennem tiden, men dette her er noget andet, jeg vil gøre ham til hanrej og tvinge ham til at accepterer det, jeg ved det er en ret utiltalende lyst og er ikke noget jeg er specielt stolt af. 
Men jeg kan ikke få det ud af mit hoved, så jeg søger råd og vejledning, både fra jeg der er for men også de der er imod. 
Knus 

Cuckold/hanrej er ikke noget man kan tvinge sin partner til, at acceptere - men en seksuel fetish som begge partner er indforstået med. Læs gerne artiklen l. Her vil du også kunne læse andres beretninger om cuckold. Det andet vil være utroskab og ender med i bliver skilt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.