Anonym skriver:
Jer der har prøvet dette og haft succes med at lave det om; hvad gjorde i?
Hun er 2 uger gammel.
Ønsker ikke en diskussion om, hvorvidt de skal have lov; jeg har ældre børn, der også skal have 3 sekunder med mor og ondt i ryggen af at amme så meget (15+ gange dagligt, kun gode lure om natten).
Min datter er 2 måneder og jeg kunne den første måned amme 20-30 gange dagligt! Det er latterligt hårdt og hun vil ikke bruge sut.. har lige talt med sp om det, amninger er nede på ca 15 gange dagligt nu - 1 gang om natten kun, og hun sagde der ikke er noget man kan gøre medmindre hun ville tage sutten (og hun går AMOK når hun får en sut
)
Hun forklarede det er tryghed og nærhed for hende, og det behov skal hun selvfølgelig have opfyldt, og som sp sagde er det så forskelligt fra barn til barn hvad deres behov er.
hun foreslog dog en nusseklud hvor der kommer lidt modermælk på, simpelthen så den dufter af mig, og jeg sov med den et par gange. Det har gjort det nemmere ifht putning fx. Da hun så kan ligge og dufte mor
så jeg forsætter her hjemme med gode puder til ryggen i sofaen, liggende amning og huske mig selv på at nyde tiden
Kh. den omvandrende madpakke/sutteklud
Anmeld
Citér