Skal jeg være bekymret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.850 visninger
11 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. juli 2022

Anonym trådstarter

Hej alle 

Jeg har brug for et råd, da jeg er i tvivl om hvordan jeg skal forholde mig. 
Er i 32+5 og synes at min dreng i maven tynger meget nedad - ikke en følelse jeg har haft før. Er det normalt? Bør jeg ringe til fødegangen?

Håber bare på en smule støtte og råd

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Hej alle 

Jeg har brug for et råd, da jeg er i tvivl om hvordan jeg skal forholde mig. 
Er i 32+5 og synes at min dreng i maven tynger meget nedad - ikke en følelse jeg har haft før. Er det normalt? Bør jeg ringe til fødegangen?

Håber bare på en smule støtte og råd

Hvis du er nervøs så skal du ringe til fødegangen. De kan berolige dig meget bedre end os.  

Men det lyder som at baby bare er begyndt at sætte sig fast. Det giver ihverfald den der meget tynge fornemmelse.

Anmeld Citér

31. juli 2022

Anonym

Hej,

Mig bekendt skal du først være bekymret når/hvis vandet går eller du har veer.

Min den første lagde sig tidligt klar til fødsel (født 41+0) hvilket også gav tyngde nederst i maven.

Men hvis du er bekymret, ville jeg ringe til fødegangen, der er jordemødre der kan berolige dig og ved hvad der er normalt ��

Kram til dig!

Anmeld Citér

31. juli 2022

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar!

Anmeld Citér

31. juli 2022

Mrs.

Hvis du ikke har veer eller vandafgang er alt godt som nævnt. 

min datter tyngede meget nedad allerede fra uge 30, så de sidste 10 uger var tunge. Hun lå meget dybt i bækkenet, og tog det bare roligt og huskede at ligge mig og hvile i løbet af dagen  

Anmeld Citér

31. juli 2022

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Har du fået tjekket urinen for nylig? Fik engang af vide at det godt kan være et tegn på UVI. 
Men ja, der er stor chance for at det bare er tiden for at det bliver tungere og tungere at være gravid

Anmeld Citér

31. juli 2022

Anonym

Jeg tænker også at du skal tjekkes for blærebetændelse da det kan skyldes det og ubehandlet kan det føre til for tidlig fødsel. Din egen læge kan sikkert tjekke det i morgen. Men mest sandsynligt er det jo at alt er helt fint og normalt  men hellere et tjek for meget end et for lidt. 

Anmeld Citér

31. juli 2022

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Har du fået tjekket urinen for nylig? Fik engang af vide at det godt kan være et tegn på UVI. 
Men ja, der er stor chance for at det bare er tiden for at det bliver tungere og tungere at være gravid

Nej ikke for nylig - sidst hos jordmoder, og næste besøg er først d. 18, så må hellere ringe imorgen  tak!

Anmeld Citér

31. juli 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg tænker også at du skal tjekkes for blærebetændelse da det kan skyldes det og ubehandlet kan det føre til for tidlig fødsel. Din egen læge kan sikkert tjekke det i morgen. Men mest sandsynligt er det jo at alt er helt fint og normalt  men hellere et tjek for meget end et for lidt. 

Tak! 
Jeg ringer til lægen imorgen

Anmeld Citér

1. august 2022

Anonym

Hvad sagde din læge?

Håber alt er godt med dig og den lille. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.