Hej de damer
Jeg står I den situation at jeg startede i nyt job d.1 juli og vi skal starte på fertilitetsbehandling til september.
Jeg har lidt svært ved at skulle fortælle min chef om det, da jeg synes at det er så privat.
Jeg har så fundet ud af at en kollega er igang med et forløb og nu kan jeg ikke lade være med at tænke på, hvad chefen vil tænke om en mere 
Hvad havde i gjort? Jeg vil jo nok komme til at skulle gå i arbejdstiden
Vi har dog ikke været i behandling, men vi kæmpede i 2 år for at få en blivende graviditet (mistede 3 gange lige efter hinanden, og været i udredning for gentagne graviditetstab).
Havde i noget tid ønsket at skifte arbejde, men tænkte hele tiden “hvad nu hvis…”.
Men til sidst stoppede jeg den tankegang, for man kan aldrig planlægge sig helt ud af tingene, og som en anden nævner, er der jo ingen der takker en for at have ventet.
Jeg fik nyt arbejde i starten året, halvanden måned senere stod jeg med en positiv test 
Pga. Hyperemesis og kortvarig sygemelding, fortalte jeg om min graviditet til min leder og nærmeste kollegaer da jeg var ca. 10 uger henne.
Du skal helt klart gøre hvad du føler dig bedst tilpas med, og din leder har jo tavshedspligt!
Jeg bedte både min leder og kollegaer om at det skulle forblive fortroligt mellem os, da jeg først ønskede at offentliggøre det efter NF engang 
Anmeld
Citér