Nyt job og starte på IUI-H

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

527 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. juli 2022

Anonym trådstarter

Hej de damer 

Jeg står I den situation at jeg startede i nyt job d.1 juli og vi skal starte på fertilitetsbehandling til september. 

Jeg har lidt svært ved at skulle fortælle min chef om det, da jeg synes at det er så privat.

Jeg har så fundet ud af at en kollega er igang med et forløb og nu kan jeg ikke lade være med at tænke på, hvad chefen vil tænke om en mere 

Hvad havde i gjort? Jeg vil jo nok komme til at skulle gå i arbejdstiden

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2022

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Min kollega fortælle os om det. 100%opbakning. Fra både leder og kollega 

Huske på der ingen der kommer og takker dig for at du har sat dit liv på pause for at nå dit arbejde. 

Ijeg synes det var dejligt at få af vide. Så jeg kunne støtte min kollage, især fordi ved den kollega ved os var der humørsvingninger. Som hun selv nævnte engang imellem 

Anmeld Citér

31. juli 2022

Anonym trådstarter

libramarie12 skriver:

Min kollega fortælle os om det. 100%opbakning. Fra både leder og kollega 

Huske på der ingen der kommer og takker dig for at du har sat dit liv på pause for at nå dit arbejde. 

Ijeg synes det var dejligt at få af vide. Så jeg kunne støtte min kollage, især fordi ved den kollega ved os var der humørsvingninger. Som hun selv nævnte engang imellem 

Det har du selvfølgelig ret i. Dejligt at få syn på det fra en kollegas side.

Humørsvingninger havde jeg slet ikke tænkt på, så det er da en god idé. Tak

Anmeld Citér

31. juli 2022

Anonym

Hej de damer 

Jeg står I den situation at jeg startede i nyt job d.1 juli og vi skal starte på fertilitetsbehandling til september. 

Jeg har lidt svært ved at skulle fortælle min chef om det, da jeg synes at det er så privat.

Jeg har så fundet ud af at en kollega er igang med et forløb og nu kan jeg ikke lade være med at tænke på, hvad chefen vil tænke om en mere 

Hvad havde i gjort? Jeg vil jo nok komme til at skulle gå i arbejdstiden

Vi har dog ikke været i behandling, men vi kæmpede i 2 år for at få en blivende graviditet (mistede 3 gange lige efter hinanden, og været i udredning for gentagne graviditetstab). 
Havde i noget tid ønsket at skifte arbejde, men tænkte hele tiden “hvad nu hvis…”. 
Men til sidst stoppede jeg den tankegang, for man kan aldrig planlægge sig helt ud af tingene, og som en anden nævner, er der jo ingen der takker en for at have ventet. 

Jeg fik nyt arbejde i starten året, halvanden måned senere stod jeg med en positiv test
Pga. Hyperemesis og kortvarig sygemelding, fortalte jeg om min graviditet til min leder og nærmeste kollegaer da jeg var ca. 10 uger henne. 

Du skal helt klart gøre hvad du føler dig bedst tilpas med, og din leder har jo tavshedspligt! 
Jeg bedte både min leder og kollegaer om at det skulle forblive fortroligt mellem os, da jeg først ønskede at offentliggøre det efter NF engang

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.