Ideer til ønskeliste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

772 visninger
12 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. juli 2022

Mrs.

Hej! Vi skal holde navngivningsfest. 
i den forbindelse besluttede vi at skrive en ønskeliste og vedlægge invitationen da vi simpelthen har så meget, og på trods af tanken tæller, ikke ønsker at blive bombet i ting den lille ikke skal bruge, dog er det meget “åbne” ønsker således at folk blot får en ide om hvad hun mangler. 
Fx: 

• gavekort
  • smykker eller lign.
  • tøj str 68+

det er sådan hvad vi lige umildbart kan komme på, tøj indtil 68 har vi fuld garderobe af liggende, derfor 68+ da man jo altid kan samle de næste størrelser så det ikke skal købes på én gang. 

Er der nogen andre gode ideer? Alle foreslag tages imod med kys hånd! 
Er ikke sådan når man sidder og indser man faktisk ikke mangler noget  

på forhånd tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2022

123nn

Profilbillede for 123nn

Ting som man ved man kommer til at skulle bruge på sigt, ideer kunne være:

sutter med navn til vuggestue/dagpleje

klippekort til svømmehal 

ulddragt til vinter

Rutsjebane/sandkasse el lign til haven 

Anmeld Citér

30. juli 2022

Anonym

Vi ønsker os blandet andet:

Bobles

Fødselsplakat 

Penge 

Legetøj i træ 

Anmeld Citér

30. juli 2022

IenFart

Profilbillede for IenFart

Hvis I har plads til det, så ønsk gerne ting som barnet ikke kan bruge endnu, men som er rare at have senere. Vores fik f.eks. en fed løbecykel i dåbsgave.

Anmeld Citér

30. juli 2022

CKJ

Profilbillede for CKJ

Et flag med indgravering af fødseladato, tidspunkt, sted og dato for navngivningsfesten

Anmeld Citér

30. juli 2022

Musemåtte

Vi ønsker os bl.a. 

dåbsflag fra memozz

stor kuffert 

cykelhjelm med MIPS

børnelænestol 

Anmeld Citér

30. juli 2022

Mrs.

Vidste bare der var gode ideer at hente herinde! 
tak

Anmeld Citér

30. juli 2022

Mrs.

Et tillægsspørgsmål: 

hvad mener i er fair at ønske sig? Altså pris mæssigt. 
i min familie er det somregel 500-1000 kr. 

i min mands familie Max 100 kr. 

så vi kommer fra meget forskellige grundlag kan man sige  er bange for ønskelisten er for dyr.. men ved ikke hvad jeg skulle ønske mig for under 100 kr, da hun har hvad hun skal have, og fx ikke bruger sut så man kunne ønske navnesutter. 

Anmeld Citér

30. juli 2022

IenFart

Profilbillede for IenFart
Mrs. skriver:

Et tillægsspørgsmål: 

hvad mener i er fair at ønske sig? Altså pris mæssigt. 
i min familie er det somregel 500-1000 kr. 

i min mands familie Max 100 kr. 

så vi kommer fra meget forskellige grundlag kan man sige  er bange for ønskelisten er for dyr.. men ved ikke hvad jeg skulle ønske mig for under 100 kr, da hun har hvad hun skal have, og fx ikke bruger sut så man kunne ønske navnesutter. 

100 kr er godt nok ikke meget til en navngivning, men så må de jo slå sig sammen om en større gave. Jeg synes ikke det giver mening at I fylder en masse ønsker på listen, som I egentlig ikke har lyst til eller brug for.

500 kan på den anden side godt være meget, hvis man er alene om at give gaven eller har en begrænset økonomi.

Anmeld Citér

30. juli 2022

Mrs.

IenFart skriver:

100 kr er godt nok ikke meget til en navngivning, men så må de jo slå sig sammen om en større gave. Jeg synes ikke det giver mening at I fylder en masse ønsker på listen, som I egentlig ikke har lyst til eller brug for.

500 kan på den anden side godt være meget, hvis man er alene om at give gaven eller har en begrænset økonomi.

Nej det er det.. 

Men ved slet ikke hvad vi skulle ønske os til hende.. gavekort kan man jo så selv bestemme beløb på, men ville gerne gøre det lidt bredere så folk kunne vælge mellem flere ting..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.