Pseudotvillinger - maven vokser hurtigt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.336 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. juli 2022

Mig2021

Hej

Nogen med pseudotvillinger som vil dele deres erfaring med hvor hurtigt maven vokser?

Jeg er gravid i uge 6 og min søn er lige blevet 4 mdr... Synes min mave ligner en der er halvvejs ��

Bliver da umuligt at skjule ret mange uger mere... Har desværre meget stor abort risiko så vil gerne holde det hemmeligt indtil vi ved om det er et levedygtigt foster. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2022

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Der er 17 mdr. mellem vores dreng og pige. Jeg blev ret hurtig stor og i uge 10 kunne jeg slet ikke skjule det længere

Anmeld Citér

26. juli 2022

123nn

Profilbillede for 123nn

Jeg fik også hurtigt mave trods der er 22 måneder mellem mine. Kan du ikke pakke det ind i at det er svært at komme af med de graviditetskilo? ��

Anmeld Citér

26. juli 2022

anna111

Profilbillede for anna111

Der er 9 måneder mellem mine og jeg blev meget hurtigt stor og maven sad langt nede fra starten anden gang. Så ikke nemt at skjule længe 

Anmeld Citér

27. juli 2022

Mig2021

Tak for jeres svar! Godt at vide man ikke er alene om at blive stor så hurtig

Jo tror også bsre jeg siger det er svært at komme af med maven også nu med ferie snoller og godter

Hvis alt går vel bliver det mit 4 barn så nok også derfor maven er stor hurtig udover jeg fødte 3 barn for 4 mdr siden

Anmeld Citér

28. juli 2022

Panther

Profilbillede for Panther

Det er jo nok fordi din core ikke er særlig stærk, og dine mavemuskler måske er delte. Derfor er der ikke skelet og muskler til at holde maven på plads. Hvis man gerne vil undgå det er der ikke andet at gøre end at holde sig stærk og trænet, men det er selvfølgelig for sent nu du er gravid.

Anmeld Citér

28. juli 2022

CKJ

Profilbillede for CKJ
anna111 skriver:

Der er 9 måneder mellem mine og jeg blev meget hurtigt stor og maven sad langt nede fra starten anden gang. Så ikke nemt at skjule længe 

9mdr?!

Anmeld Citér

28. juli 2022

Soonmom

12 mdr mellem mine og jeg blev ikke meget hurtigere stor ved nr 2. 

Ved ,4. Barn gik det dog stærkt

Anmeld Citér

30. juli 2022

anna111

Profilbillede for anna111
CKJ skriver:

9mdr?!

Skrive fejl der er 1 et halvt år mellem dem men det passer så med da min datter var 9måneder blev jeg gravid igen 

Anmeld Citér

30. juli 2022

CKJ

Profilbillede for CKJ
anna111 skriver:

Skrive fejl der er 1 et halvt år mellem dem men det passer så med da min datter var 9måneder blev jeg gravid igen 

Aaaaajhh

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.