Hvor hurtigt fik i tid til nf efter 1. lægebesøg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. juli 2022

Anonym trådstarter

Overskriften siger sig selv

Jeg er 10+2 nu, og har først haft mulighed for at komme til lægen i dag. Nu er jeg lidt nysgerrig på, hvor lang tid der går fra at henvisningen sendes til, at man får en tid. Skal følges på Skejby. Har læst nogle debatter tilbage fra 2016-17 ish, at der gik op til 2-3 uger. Men tænker at det er ændret i dag

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2022

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Ved mig har der gået 2-3 hverdage

Anmeld Citér

22. juli 2022

Pasta

Profilbillede for Pasta

10 dage gik der for mig.

Anmeld Citér

22. juli 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Overskriften siger sig selv

Jeg er 10+2 nu, og har først haft mulighed for at komme til lægen i dag. Nu er jeg lidt nysgerrig på, hvor lang tid der går fra at henvisningen sendes til, at man får en tid. Skal følges på Skejby. Har læst nogle debatter tilbage fra 2016-17 ish, at der gik op til 2-3 uger. Men tænker at det er ændret i dag

Jeg fødte min søn i 2015. Jeg var til læge besøg i 8. Uge. Blodprøver ugen efter og nf scanning i uge 11 eller 12. Husker jeg ikk helt præcist 

Anmeld Citér

22. juli 2022

Mrs.

Jeg fik indkaldelsen dagen efter (sidste år)

Anmeld Citér

22. juli 2022

Anonym

Jeg fik den efter et par dage, og du er sikker på at du ikke selv skal bestille tid? Sådan er det nogle steder da det ikke er alle der bliver indkaldt automatisk 

Anmeld Citér

22. juli 2022

Milla1992

Jeg havde første lægebesøg i Danmark, da jeg ud fra sidste menstruation var 12+4, og lægehuset sendte så alt til sygehuset samme dag, så afdelingen ville have min vandrejournal næste dag  Jeg fik dog besked på at ringe til afdelingen der dagen efter, da det jo hastede lidt, fordi de ikke altid er så hurtige til at åbne deres post ifølge den sygeplejerske som tog prøver på mig og oprettede journalen hos min læge  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.