Gavekort til bog&ide værdi 400kr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.591 visninger
6 svar
2 synes godt om
22. juli 2022

LSS

Jeg har fået et gavekort i gave, men jeg kommer ikke til at få der brugt. 
udløber juni 2025. 
Pris ide: 300. Men går gerne ned i pris også. 

Kan hentes i 7000. Eller sendes som almindelig brev (på min redning), evt anden forsendelsesmetode betaler køber. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2022

Pb18

LSS skriver:

Jeg har fået et gavekort i gave, men jeg kommer ikke til at få der brugt. 
udløber juni 2025. 
Pris ide: 300. Men går gerne ned i pris også. 

Kan hentes i 7000. Eller sendes som almindelig brev (på min redning), evt anden forsendelsesmetode betaler køber. 

Har du undersøgt om de vil udbetale beløbet? Det kan man få lov til i mange tilfælde. Se evt https://www.forbrugerombudsmanden.dk/nyheder/forbrugerombudsmanden/pressemeddelelser/2020/elektroniske-gavekort-skal-kunne-udbetales/

Anmeld Citér

27. juli 2022

LSS

Pb18 skriver:

Har du undersøgt om de vil udbetale beløbet? Det kan man få lov til i mange tilfælde. Se evt https://www.forbrugerombudsmanden.dk/nyheder/forbrugerombudsmanden/pressemeddelelser/2020/elektroniske-gavekort-skal-kunne-udbetales/

Hej  jeg har tjekket op på det. Fandt dette? Som jeg læser og forstår det, så kan jeg blot gå ind i butikken og få udbetalt de penge der er på? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

27. juli 2022

Pb18

Det har jeg selv haft held med, dog ikke i bog&idé men mange butikker tilbyder det så det er jo et forsøg værd

Anmeld Citér

27. juli 2022

AnoMor

LSS skriver:

Hej  jeg har tjekket op på det. Fandt dette? Som jeg læser og forstår det, så kan jeg blot gå ind i butikken og få udbetalt de penge der er på? 

Jeg læser det som at du skal købe noget og derefter kan du få restværdien udbetalt. 
så tænker du vel kan købe en pakke tusser eller sådan noget til ungerne også bede om at få resten udbetalt

Anmeld Citér

28. juli 2022

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Relevans? Dette er vel ikke en salgsside

Anmeld Citér

28. juli 2022

StineW79

Profilbillede for StineW79
Aalborgtøsen skriver:

Relevans? Dette er vel ikke en salgsside

Man har altid gerne måtte sælge, her på siden i de 10 år jeg har været herinde

Kan jo være der er en som tænker, de ska ud og investere i en gravitetsbog eller andet, og som gerne vil købe gavekortet. Vh Stine 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.