Øv vi har mistet en tvilling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

715 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. oktober 2009

LISBETH:-)

Jeg vågnede i morges, og af uforklarlige grunde havde jeg på fornæmmelsen at der var noget galt. Så jeg kørte ned til gyn. hvor jeg er blevet insimineret og fremlage min bekymring. Hun er heldigvis rigtig rigtig sød, og jeg kom til med det samme.

På scanningen kunne man så se at den ene tvilling var død. Den anden tvilling havde det heldigvis fint, og var vokset rigtig meget, og hjertet slog fint. Men puha hvor er jeg nu nervøs for at der også skal ske noget med den. Skal så til kontrol scanning på sygehuset på onsdag.

Lisbeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2009

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Jeg vågnede i morges, og af uforklarlige grunde havde jeg på fornæmmelsen at der var noget galt. Så jeg kørte ned til gyn. hvor jeg er blevet insimineret og fremlage min bekymring. Hun er heldigvis rigtig rigtig sød, og jeg kom til med det samme.

På scanningen kunne man så se at den ene tvilling var død. Den anden tvilling havde det heldigvis fint, og var vokset rigtig meget, og hjertet slog fint. Men puha hvor er jeg nu nervøs for at der også skal ske noget med den. Skal så til kontrol scanning på sygehuset på onsdag.

Lisbeth

Hvor synd  Men hvad gør man ved den døde tvilling??

Stort knus

Dorthe

Anmeld

30. oktober 2009

LISBETH:-)

Man kan ikke gøre noget. Så den skal bare blive og så visner den væk af sig selv  Dejlig tanke. NOT

Jeg vil så blive fulgt tæt for at holde øje med at den forsvinder som den skal, og ikke mindst at den tilbageværende vokser som den skal.

Lisbeth

Anmeld

30. oktober 2009

Vidunderligeunger

Det er jeg ked af at høre... var ellers så spændende med to små spirer...

GODT du stadig har een du kan glæde dig over

Håber alt går som det skal...

herfra... og  på onsdag

bluviol 10+0

Anmeld

30. oktober 2009

linemus

Øv Lisbeth, det er jeg virkelig ked af. Pas godt på dig selv og bror/søster.

Knus Line

Anmeld

2. november 2009

missKat

Ajj Lisbeth det smerter mig at høre!!!

knus og tanker til Jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.