Blødning i uge 13

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

940 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. juli 2022

Morsept16

Profilbillede for Morsept16

Hej,  

er der nogle der har nogle erfaringer der kan få mig til at tro på den her graviditet??

Det er min 3 graviditet. I de to første graviditeter så jeg ikke skyggen af blod inden fødslen. 

Jeg er i dag 12+1. I går opdagede jeg lidt lyserød blødning ifm. toiletbesøg. Blev lidt nervøs, men ikke noget særligt, da jeg tænkte det var sarte slimhinder. 

I dag er blødningen blevet værre. Når jeg tørrer mig ligner det menstruation. Det er både friskt rødt blod og mørkere blod. Der er også koagler i. Den eneste forskel fra alm. mens til dette er at det ikke “løber” men at der bare er meget når jeg tørrer mig. 

Skal til NF på torsdag. Skal jeg gøre noget inden? Ringe til lægen i morgen, eller? 

og er der nogle der har oplevet lignende, og som fik en rask baby ud af det??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2022

Mrs.

Min søster blødte de første 4 måneder af sin graviditet og fik flere styrtblødninger hvor hun blev indlagt (vi bogstavelig talt væltede rundt i hendes blod). De fandt aldrig ud af hvor det kom fra - hun fødte en sund og rask dreng på 56 cm og 4800g

Krydser fingre for alt er som det skal være

Anmeld Citér

19. juli 2022

Trinewind

Har du ondt eller mærker du intet? 

Anmeld Citér

20. juli 2022

Morsept16

Profilbillede for Morsept16

Igår aftes ville jeg have svaret nej til smerter. Men nu har jeg de sidste 2 timer haft reelle “milde” veer hv. 2 minut. Er da helt glad for at jeg hat haft veer før, ellers var jeg da blevet bange. Så tænker håbet er svundet helt nu. 

er dig stadig i tvivl om jeg burde kontakte nogle? Altså egen læge, eller? 

Anmeld Citér

20. juli 2022

Darling

Din læge eller sygehuset kan desværre hverken gøre fra eller til, så jeg ville ikke kontakte nogen.

Jeg har blødt de første 3 måneder af min graviditet, måske du kan bestille tid til en tryghedsscanning selvom du snart skal til nf? Det gjorde jeg, fordi jeg netop blødte 4 dage før nf.

Anmeld Citér

20. juli 2022

Kastanje

Jeg ville kontakte en læge. Min livmoder var ved at løsne sig i kanten, og jeg styrtblødte  i uge 15. Men jeg ringede 1813, fordi det var om natten.

De tjekkede for hjerteslag og fandt det. Jeg skulle ligge stille i flere dage og fik medicin, som kunne stoppe blødningen, da det kom fra kanten af livmoderen. 

Jeg ville klart ringe og blive scannet.

Jeg endte med en sund dreng.

Anmeld Citér

20. juli 2022

Trinewind

Jeg ville også kontakte lægen - det kan jo være de sender dig til en scanning, så du forhåbentlig kan komme af med dine bekymringer! :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.