Kærestedag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.429 visninger
9 svar
10 synes godt om
18. juli 2022

Agan

Hej søde Kvinder  

Jeg har et måske dum spørgsmål men det er noget jeg har spekuleret lidt på  

min kæreste og jeg havde datet i 3 uger inden vi officielt snakkede om at vi er kærester.  Vi havde dog opført os som kærester inden snakken

Taler kærestedagen så fra den dag hvor man officielt italesætter det eller hvordan ?

Første date var om fredagen og tre uger senere (om fredagen ) snakkede vi om det. 

På forhånd tak  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2022

Kontrast

Med dem jeg er blevet kærester med har jeg faktisk bare brugt datoen for vores første møde. Når man er voksen, er det lidt sværere at definere, hvornår man er kærester, synes jeg. 

Anmeld Citér

18. juli 2022

ST87

Hej

Hvilken dag man sætter som kærestedag bestemmer man egentlig helt selv. Min mand og jeg blev kærester på 2. date. Vi snakkede ikke eksplicit om det, vi kyssede bare og dermed havde vi begge to den opfattelse at fra nu af var vi kærester. Vi var 16 år. 

Der er også mange par, der dater og kysser i nogle måneder før de beslutter at kalde sig kærester og så er kærestedagen den dag de træffer beslutningen, selvom de har opført sig som kærester i lang tid inden. 

Så det er forskelligt hvilken dag folk vælger at kalde kærestedag, så I kan vælge lige den dag, der føles mest rigtig for jer

Anmeld Citér

18. juli 2022

AnoMor

Fejre man kæreste dag som voksen? 
Det har jeg godt nok aldrig gjort.

men betyder den så meget for en så snakker man vel bare med kæresten om hvilken dato han/hun går udfra.

Anmeld Citér

18. juli 2022

CKJ

Profilbillede for CKJ
ST87 skriver:

Hej

Hvilken dag man sætter som kærestedag bestemmer man egentlig helt selv. Min mand og jeg blev kærester på 2. date. Vi snakkede ikke eksplicit om det, vi kyssede bare og dermed havde vi begge to den opfattelse at fra nu af var vi kærester. Vi var 16 år. 

Der er også mange par, der dater og kysser i nogle måneder før de beslutter at kalde sig kærester og så er kærestedagen den dag de træffer beslutningen, selvom de har opført sig som kærester i lang tid inden. 

Så det er forskelligt hvilken dag folk vælger at kalde kærestedag, så I kan vælge lige den dag, der føles mest rigtig for jer

Har I været sammen siden I var 16 så?  Jeg var selv 15 da jeg mødte min mand. Fantastisk det kan lade sig gøre

Anmeld Citér

19. juli 2022

Agan

Kontrast skriver:

Med dem jeg er blevet kærester med har jeg faktisk bare brugt datoen for vores første møde. Når man er voksen, er det lidt sværere at definere, hvornår man er kærester, synes jeg. 

Det synes jeg også det bliver ����. Og sådan lidt at når man er blevet kærester så giver det måske, på en måde god mening at kærestedagen bliver den dag hvor man mødte hinanden for første gang  

Anmeld Citér

19. juli 2022

Agan

AnoMor skriver:

Fejre man kæreste dag som voksen? 
Det har jeg godt nok aldrig gjort.

men betyder den så meget for en så snakker man vel bare med kæresten om hvilken dato han/hun går udfra.

Jeg tror det er forskelligt om man vælger at fejre det eller ej ��. Men mine ekser har vi gjort ��. 

Jeg mødte min kæreste den 17 juni og vi tog snakken den 08 juli ��.

Den 08 er en lidt speciel dato for mig da jeg fødte mine tvillinger på den dag, men det er også en dag hvor min far døde ��. Så ved jeg ikke om kærestedagen skal fastsættes der ! ��

Min kæreste er fuldstændig ligeglad med hvilken af de datoer det bliver ��. 

Anmeld Citér

19. juli 2022

AnoMor

Yey skriver:

Jeg tror det er forskelligt om man vælger at fejre det eller ej ��. Men mine ekser har vi gjort ��. 

Jeg mødte min kæreste den 17 juni og vi tog snakken den 08 juli ��.

Den 08 er en lidt speciel dato for mig da jeg fødte mine tvillinger på den dag, men det er også en dag hvor min far døde ��. Så ved jeg ikke om kærestedagen skal fastsættes der ! ��

Min kæreste er fuldstændig ligeglad med hvilken af de datoer det bliver ��. 

Præcis det jeg mener. Hvis det betyder noget for en så snakker man vel bare sammen som par og aftaler hvilken dag man synes der skal tælles fra  

Anmeld Citér

22. juli 2022

Agan

Tusind tak for jeres svare . Jeg er lidt langsom om at svare men sætter pris på jeres meninger . Jeg har endnu ikke snakket med kæreste om det , men tænker det kommer nok hvis det bliver nødvendigt eller husket.

Anmeld Citér

22. juli 2022

Soonmom

Her var det da han sagde om han ikke snart måtte vise sin kæreste frem for sin familie tror jeg

Så måtte jeg jo lige høre om vi var kærester, så det blev den dag 

Vi startede med at date i april og blev kæreste 24 august , for lidt år siden efterhånden .

Vi fejre det dog ikke synderligt, jo måske lige får sushi deromkring

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.