Hormon spiral hurtig fjernelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.194 visninger
7 svar
2 synes godt om
16. juli 2022

Mimmi2022

Hej er der nogen som har haft hormon spiral og fået den fjernet ret hurtigt igen pga voldsom smerter og voldsom humørsvingninger.  Hvor længe havde i ondt efter.  Fik min fjernet for 1 dage siden og bløder kraftig og har en del smerter både i æggestok og underlivet. Havde den kun en uge men fik den fjernet pga vaganisme som drillet smerten fra spiralen er væk men nu render blodet bare ud og har virkelig mange smerter. Har siddet med varmepude hele dagen og panodil er ikke til meget gavn. Jeg tåler ikke Nsaid medicin.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2022

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg fik fjernet min spiral efter knap 4 mdr med næsten konstant kraftig blødning, og til sidst meget stærke smerter.

Jeg oplevede at det lettede næsten med det samme. Efter få dage var blødningen helt aftaget og smerterne var reduceret til let ømhed, som var væk inden der var gået en uge. 

Hvis ikke det er bedre for dig på mandag ville jeg nok lige snakke med lægen om det. 

Anmeld Citér

16. juli 2022

Mimmi2022

MamaGulloev skriver:

Jeg fik fjernet min spiral efter knap 4 mdr med næsten konstant kraftig blødning, og til sidst meget stærke smerter.

Jeg oplevede at det lettede næsten med det samme. Efter få dage var blødningen helt aftaget og smerterne var reduceret til let ømhed, som var væk inden der var gået en uge. 

Hvis ikke det er bedre for dig på mandag ville jeg nok lige snakke med lægen om det. 

Fik du også voldsom jag op i skeden og kramper?

Anmeld Citér

16. juli 2022

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Mimmi2022 skriver:

Fik du også voldsom jag op i skeden og kramper?

Det er efterhånden mange år siden, så jeg kan ikke huske det præcis. Men det gjorde voldsomt ondt inden de fjernede den. Og smerten aftog ret hurtigt. Det blev mildere allerede samme dag, og gik over i ømhed i løbet af et par dage.

Anmeld Citér

16. juli 2022

Mimmi2022

MamaGulloev skriver:

Det er efterhånden mange år siden, så jeg kan ikke huske det præcis. Men det gjorde voldsomt ondt inden de fjernede den. Og smerten aftog ret hurtigt. Det blev mildere allerede samme dag, og gik over i ømhed i løbet af et par dage.

Den smerte jeg kom med gik væk da de hev den ud. Men synes det her er taget til i løbet af idag kan ikke røre mig fordi min æggestok gør så nas men hun mente igår man ikke kan mærke sin æggestok og blev derfor ikke scannet og idag er den bare super træls   håber virkelig det går over meget snart så man kan blive lidt normal igen og få bare lidt gå tur.  Bliver sindsyg af og ligge her på snart 2 uge   havde troet alt var godt når den blev fjernet

Anmeld Citér

17. juli 2022

AnjaZenia

Profilbillede for AnjaZenia

Der gik en lille uge

Anmeld Citér

17. juli 2022

Mimmi2022

AnjaZenia skriver:

Der gik en lille uge

Hvor du havde ondt og blødt? Hvor længe havde du din?

Anmeld Citér

17. juli 2022

Jlow

Profilbillede for Jlow

Smerten forsvandt med det samme den var ude

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.