Er barn nr. 2 lige så "dyrt"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2022

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Jeg tænker også at det er lidt for meget ligefrem at presse sin datters kjoler ned over lillebror med mindre han selv efterspørger det. Min datter ejer fx ikke bukser fordi hun nægter at tage dem på så her ville der ikke være meget at arve for en dreng der ikke vil gå i kjole… og omvendt ville en evt storebrors bukser ikke være til meget nytte.  

nu er der andet end kjoler til piger...xD

men nej ville heller ikke give lillebror kjoler på, men ellers er der da ikke meget de ikke kan arve. men hvis pigen ikke har bukser er det jo også svært at arve. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2022

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

En ting vi ikke havde kalkuleret med var årstider. Selv om der kun er 3 mdr mellem dem i forhold til årstid, har vi måtte anskaffe meget tøj/overtøj igen. 
men ellers ja, så har man måske det meste fra første barn i forhold til udstyr. 
Så er der de løbene udgifter som bleer, sko. 
vi fik en uforudset udgift ved nr to da hun gik børneeksem og skulle igennem en masse dyre cremer osv. Udgifter til kiropraktor(på trods af Danmark). 
Prisen på dagtilbud er også steget.

Anmeld Citér

14. juli 2022

Anonym

BAE skriver:

nu er der andet end kjoler til piger...xD

men nej ville heller ikke give lillebror kjoler på, men ellers er der da ikke meget de ikke kan arve. men hvis pigen ikke har bukser er det jo også svært at arve. 

Ikke hos os som er det jeg udtaler mig om? Jeg er fuldstændig ligeglad om piger går i kjole og drenge i bukser, bare de føler sig godt tilpas. 

Men lad os bare ændre det fra “forskellige køn” til “forskellige personligheder” hvis det gør dig bedre tilpas

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.