Tørre hæle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

819 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. juli 2022

Anonym trådstarter

Hvad bruger i til tørre og sprukne hæle som er meget effektivt ? 
Jeg får det kun under den ene fod. Mærkeligt nok. Og det er altid den samme fod. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2022

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år

Jeg får det også kun under den ene hæl - meget mystisk  Jeg bruger fodsalve fra Matas Striber, men der skal smøres ind minimum hver 2. dag, for at hælen holder sig nogenlunde pæn, så om der findes en bedre, ved jeg ikke...

Anmeld Citér

12. juli 2022

Kastanje

A-derma er dyr og helt fantastisk både til hæl og resten af kroppen. Det bliver som babyhud.

Anmeld Citér

12. juli 2022

Anonym

Fodcreme hver aften inden du sover. Fodcreme er Fast inventar på natbordet her.

Anmeld Citér

12. juli 2022

Timf

Profilbillede for Timf

Jeg plejer at fjerne tør og hård hud med en elektrisk fodfil. 

Smørre bodybutter fra the body shop på, et ordentligt lag og tage strømpe på udover, og det er kun på hælen at jeg gør det, se en god lang film imens ellers hvis jeg har haft travlt sover jeg med strømperne på til om morgen i stedet for og så har de fået godt med fugt

Min den store har tendens til at få sindssyg tørre hænder om vinteren sådan så huden næsten sprænger der gør jeg det samme og så sover han med strømper på hænderne om natten  

Anmeld Citér

12. juli 2022

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Man må ikke slibe for meget. Brug kun pimpsten og fodcreme. Sliber og filer man for meget tørrer huden hurtigere ud. 

Anmeld Citér

12. juli 2022

CKJ

Profilbillede for CKJ

Matas fodsalve - en gave for tørre hæle og fødder!

Anmeld Citér

12. juli 2022

Anonym

Der var en fodterapeut der sagde til mig at man ikke skulle file det tørre hud af, med mindre at der var virkeligt meget af det  

hun sagde at man skulle smører fødderne ind i fodcreme efter man har været i bad. Jeg tager badesandaler på bagefter, så jeg ikke fedter gulvet ind  jeg har prøvet flere forskellige fodcreme og den bedste synes jeg er my moment fodcreme fra Matas.

Anmeld Citér

12. juli 2022

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Jeg bruger enten den fra Matas med sådan en pumpe funktion eller School fodcreme til hælrevner.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.