HJÆLP parkering Billund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

886 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. juli 2022

Anonym trådstarter

Vi skal rejse fra Billund i nat, og har ikke skænket det med parkering en tanke (dumt, men sandt). Nu jeg kigger er alt optaget i lufthavnsparkeringen.

KAN man parkere et eller andet sted i Billund og så tage en taxa derfra? Jeg tænker villakvarter eller andet - bilen skal stå der 2 uger.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2022

321

Profilbillede for 321
Anonym skriver:

Vi skal rejse fra Billund i nat, og har ikke skænket det med parkering en tanke (dumt, men sandt). Nu jeg kigger er alt optaget i lufthavnsparkeringen.

KAN man parkere et eller andet sted i Billund og så tage en taxa derfra? Jeg tænker villakvarter eller andet - bilen skal stå der 2 uger.

https://www.bll.dk/parkering-og-transport/parkering/priser/ 
der står noget med pladsgaranti længere nede på siden. Ellers prøv at ringe til lufthavnen nu og spørg. Alternativ så skriv på Billunds Facebook side og spørg om du kan holde i nogens indkørsel mod betaling.  
ellers er der også noget betalingsparkering i Lalandia, men ved ikke hvor dyrt det er.

Anmeld Citér

11. juli 2022

Anonym trådstarter

321 skriver:

https://www.bll.dk/parkering-og-transport/parkering/priser/ 
der står noget med pladsgaranti længere nede på siden. Ellers prøv at ringe til lufthavnen nu og spørg. Alternativ så skriv på Billunds Facebook side og spørg om du kan holde i nogens indkørsel mod betaling.  
ellers er der også noget betalingsparkering i Lalandia, men ved ikke hvor dyrt det er.

Ja der er plads på det dyreste område - det havde jeg godt set før jeg skrev, så løj en smule, men altså det koster 3500...

men en god ide mht Billund FB - tak

Hvis nogen herinde skulle kende nogen i Billund, må de meget gerne skrive til mig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.