31+6 Næsten hele 32 uger..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

983 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. oktober 2009

Mist

Så er det nedtælling til igangsættelse.. 7 uger tilbage.. WEEE glæder mig SÅ meget..

Er jeg den eneste der er ved at være træt af og være gravid.

Glæder mig så meget til den store mave blir til et lille levende væsen i mine arme..

Knus Maria 31+6

GOD WEEKEND..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2009

CamillaKa

Nøj en fin stor mave...

Anmeld

30. oktober 2009

Mist

Hvorfor skal der være så langt ned til fødderne.. Hvem der bare havde lidt længere arme nu når maven er i vejen..

Anmeld

30. oktober 2009

Mira0911

Kanon flot mave...

Anmeld

30. oktober 2009

Lærke90

Flot mave.. Puha er også 33+5 nu og kan heller ikke vente til at jeg står med min lille trold i armene.

øv øv hvorfor skal man være gravid så længe før den lille pode er klar

Anmeld

30. oktober 2009

Mist

Lærke90 skriver:

Flot mave.. Puha er også 33+5 nu og kan heller ikke vente til at jeg står med min lille trold i armene.

øv øv hvorfor skal man være gravid så længe før den lille pode er klar

Kan kun give dig ret i at det klør som bare fanden.. Ja det tager sku sin tid og "rue" sådan en lille trold klar til verden..

Hvad venter i?? Vi skulle i følge 3/4D scanning vente en pige.. Har 2 af dem i forvejen. Så der kommer lige en mere til samlingen..

Anmeld

30. oktober 2009

Lærke90

Kan kun give dig ret i at det klør som bare fanden.. Ja det tager sku sin tid og "rue" sådan en lille trold klar til verden..

Hvad venter i?? Vi skulle i følge 3/4D scanning vente en pige.. Har 2 af dem i forvejen. Så der kommer lige en mere til samlingen..

Har vist fået en meget kraftig allergisk reaktion så min krop er bare fuldstændig knoppet, rød og hævet ..

Vi venter os også en lille pige. Det er dog kun set ved 2 alm. scanninger, så det glæder vi os rigtig meget til  Men stort tillykke med den kommende lille pige.

Synes jeg kunne læse at du skulle sættes i gang ? hvad skyldes det ..

Anmeld

30. oktober 2009

Mist

Lærke90 skriver:

Har vist fået en meget kraftig allergisk reaktion så min krop er bare fuldstændig knoppet, rød og hævet ..

Vi venter os også en lille pige. Det er dog kun set ved 2 alm. scanninger, så det glæder vi os rigtig meget til  Men stort tillykke med den kommende lille pige.

Synes jeg kunne læse at du skulle sættes i gang ? hvad skyldes det ..

Jeg har gået med bækkenløsning siden uge 13, og jeg havde os bækkenløsning med nr. 2 fra uge 25, så derfor sætter de mig igang før tid, så min krop ikke blir mere ødelagt end højst nødvendigt.

Anmeld

30. oktober 2009

Lærke90

norby skriver:

Jeg har gået med bækkenløsning siden uge 13, og jeg havde os bækkenløsning med nr. 2 fra uge 25, så derfor sætter de mig igang før tid, så min krop ikke blir mere ødelagt end højst nødvendigt.

Okay ja så forstår jeg det godt.. Der er ingen grund til at trække pinen længere, hvis det er noget du sådan har bøvlet med..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.