Jeg undskylder på forhold for den lang opslag og stavefejl der måtte værre .
Jeg vil høre om der er nogle der har stå i sammen situation som mig og som har nogle råd til hvad jeg kan gøre.
Jeg bor til leje i en ældrebolig i vores husorden står vi kun må havde et husdyr og det er forbud og fodre ude ved siden af mig bor en ældre herre start 70 erne han fik en hjerneblødning for knap 6 år siden sammen år begyndt han og foder en vildkat og ja så er der bare kommer flere til efter hjerneblødning har gjort at han ikke kan se hvad det beste er hvilken når det kommer til hans egen heldbred eller kattene, flere af dem er med tiden kom til skide hvor de har haft brug for dyrlæge hjælp hvor de knap nok kunne gå man han kan ikke se hvor alvorlig det er jeg har flere gang tilbud og køre for ham jeg har også prøve af snak med ham og får kattene sterilisation så der ikke kommer flere katte ( lige pt har han 4 hun katte ) men uden held, for ca 14 dage blev en af hans katte kørte ned den var den endte kat som var øretatover da den var så tilskadekomne ringe dem som fandt den efter Falck som hent den og kørte den til dyrlægen og den fik fred dyrlægen ringe selvføre til min nabo men på trods hun sige af der ikke var mere af gøre sidder han stadig her 14,dage efter og påstår katte kunne havde overleve og de bare udnyttet af han ikke havde det godt den dag. Han får ( hjemmehjælp 2 daglig ) en hjemmesygeplejersken som kom kortvarig hos ham sidste år kontakt efter hans egen udsagn kommune fordi er var for mange katte og det skal lige sige at der ligger katte lort og alt og de spiser på bordene så kan godt forstå hvis ikke hun synes det sundhedsmæssigt Forsvarligt det endte der sket ved det var min nabo ikke vil havde hun kom igen og den faste hjemmehjælper Talte Grimt om Sygeplejersken til min nabo ( men hun skal jo også hold sig gode venner med ham hun får hun får gratis ugeblad og drik kaffe og får lov til af ryge hos ham)
Hvad har jeg gjort for at hjælp kattene og ham i igennem årene
1 jeg har flere gang forsøgt og snak til hans fornuft både når der har værre en syg kat eller tilskadekomne uden held.
2 jeg har kontakt dyrenes beskyttelse de vil ikke gøre noget da de får mad
3 jeg har op til flere gang haft fat i vores boligselskab men på trods af det står i vores husorden at vi kun må havde et dyr er besked de ikke kan gøre noget.
Jeg ved efterhånden ikke hvad jeg skal stiller op en ting er at de skider i min have men en andre ting er den måde han behandle dem på
Anmeld
Citér