Dreng 11 år, kan ikke trække tilbage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.817 visninger
5 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. juli 2022

Anonym trådstarter

Min søn på 11 år kan ikke trække sin forhud tilbage på tissemanden. Han kan kun trække den halv tilbage på hovedet ? Giver det mening? Han kan slette ikke trække sin forhud  helt ned ?

jeg ved selvfølgelig ikke hvad der er normalt ud over lægen sagde det sp normalt ud  men det virker ikke normalt?

vi har før været til lægen med det men lægen sagde det var klistret fast og det løsnede sig med tiden, og det fortalte min søn mig i dag at det ikke har ændret sig. 

hvad kan det skyldes og jeg må ringe til lægen igen efter ferie og få ham kigget på for 4 gang. 

andre hvis drenge børn der har oplevet det ??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2022

Timf

Profilbillede for Timf

Min storedreng kan altså heller ikke hive foruden tilbage endnu, vores læge sagde også at det var helt normalt han fylder dog kun 9. Kan ikke huske hvornår de siger at han skal kunne hive det tilbage. 

Anmeld Citér

9. juli 2022

Anonym

Det er først når de når puberteten de kan få forhuden tilbage.

Anmeld Citér

9. juli 2022

Ammelia

Profilbillede for Ammelia

Altså.. min søn havde snæver forhud og fik en delvis omskæring da han var 9 mener jeg (han er 14 nu).. men der var vi ude at intet at glansen kom frem.. han kom først i et “træningsforløb” med noget hormon creme.. det virkede ikke så blev han sendt til operation 

hvis han kan halvt vil jeg sige at det er ehm.. øvelse.. evt når han er i bad

Anmeld Citér

9. juli 2022

B&J

Vores dreng er 12 og kan heller ikke i nu og nogle drenge sker det senere ind andre 

Anmeld Citér

9. juli 2022

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Min søn havde forhudsforsvævring, og var tit helt rød på spidsen og det gjorde ondt når han tissede. Han var kun 5 år da lægen gav hormoncreme og vi skulle nulre det på forhudsspidsen 2x dagligt i 6 uger. Efter 6 uger kunne han bevæge forhuden helt tilbage, og det er stadig daglig øvelse i baden, netop  for at bevare forhudens smidighed. Men han havde også en nærmest helt lukket tissemand, hvis man kan sige det sådan

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.