Vil han have et barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.719 visninger
5 svar
4 synes godt om
7. juli 2022

AAL

Hej

Jeg ser en mand der er en del år ældre end mig, vi har det godt sammen og fungerer godt sammen. Jeg har en datter på 5 og han en søn på 12. 

Sagen er den at han ofte som flere gange om ugen lave jokes om at jeg er gravid eller om at vi sķal ha et barn sammen. Både når vi er alene og når vi er sammen med andre. 

Når jeg spørg ham direkete kan jeg ikke få et klart svar, om han gerne vil have børn med mig. 

Hvad er jeres bud? Vil han? eller vil han ikke? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2022

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes det lyder lidt, som en joke, fra hans side, når nu han ik vil komme med et ordentligt svar, når du spørg ham direkte..

Hvor længe har i været sammen? Bor i sammen osv.

Hvis i ik bor samme, ku i måske prøve med det først, inden i overvejer børn, og ellers ville jeg nok ik tænke at projekt baby, var ment i alvor.

Hvis det bare er en kæk bemærkning  fra hans side, så ville jeg bede ham om, at flette næbet, fordi det jo endelig slet ik er sjovt, når du nu er så meget i tvivl om han mener, noget med det.. vh Stine 

Anmeld Citér

7. juli 2022

Soonmom

Her ville det betyde ja.

Så jeg tror gerne han vil have et barn med dig , men spørg da om I skal droppe præventionen (på den måde skal han ikke svare direkte)

Anmeld Citér

8. juli 2022

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Umiddelbart ville jeg tro, at han gerne vil med det kommentarer der.

Men spørgsmålet er vel også: vil du? Altså vil du gerne have et barn mere og med ham? 

Hvis svaret er ja, så ville jeg kræve at få at vide, om han mener det alvorligt med de kommentarer der. Hvis svaret er nej, så ville jeg bede ham stoppe, fordi det vel gør dig ked af det, når det alligevel ikke skal være og specielt overfor andre, så de ikke tror noget og spørger ind til det. 

Anmeld Citér

8. juli 2022

Mor11

Profilbillede for Mor11

Aner det ikke. Men hvis det sætter tanker igang hos dig, synes jeg du skal fortælle ham det. Sig at det gør dig usikker på hvad i hver især forestiller jer af fremtiden. Ønsker han flere børn? Gør du? 
det behøver jo ikke være NU, men i det hele taget. Er det dét i ser for jeres fælles fremtid? 

hvis ikke, så må du afgøre om du synes hans jokes er sjove, eller han skal stoppe med det. 

i det hele taget kommer det bag på mig at i ikke har haft den snak. Min kæreste og jeg har også børn fra tidligere og han er en del ældre end jeg. Vi havde børnesnakken så snart vi kunne mærke at vi datede “for alvor”.  Hvis jeg nu ønskede flere børn, havde han vidst med det samme at vi ikke skulle være sammen. 

Anmeld Citér

8. juli 2022

AAL

Tak for jeres svar.

Vi har talt om vores drømme for fremtiden, der ville han gerne have flere børn og flytte sammen. Siden vi talte om dette, har han været igennem sygdom, han er rask og oven på igen. 

Men kan mærke på ham at det har sat nogle tanker igang, i forhold til at jeg er 14 år yngre end ham. 

Så sent som for 2 dage siden, lavede han fis med hvilket køn han ville ønske det ville blive. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.