Jeg har tre børn.
jeg er alene med dem 100% af tiden.
jeg har familie der kan hjælpe i ny og næ men ikke med putning.
jeg elsker børn og jeg har i alt min tid fra jeg var ung, vidst at jeg ville have mange børn og være en ung mor osv. Nu har jeg tre børn og jeg elsker stadig børn og synes ikke 3 er meget, eller jo når de græder i munden på hinanden , de er begyndt at starte en sirene.. nå men jeg ønsker gerne to mere på sigt men jeg er død træt nu. Jeg er kørt død. Jeg er så træt af den skide putning. Jeg bander det langt væk hver aften hver dag.
jeg kan næsten ikke mere pga den putning.
de to af børnene bliver puttet samtidig, og de er møg jaloux på hinanden. Vi samsover. Dele værelse, lille lejlighed. den ene falder i søvn halvt oven på mig og sover faktisk forholdsvis hurtigt 10-15 minutter + - hvis det er roligt ot uden forstyrrelse og kløen på ryggen og den anden i min arm og ellers bare ved siden af hvor det ligger bedst.
men den mindste som ligger ved siden af oftes og falder i søvn, karter rundt. Løber rundt i sengen, sætter sig op konstant, griner snakker “halv råber” , græder hvis man ik får sin vilje, osv konstant i 2 timer. Jeg har oftes tålmodighed men når der er gået 1,5 time så er jeg færdig og min tålmodighed er opbrugt. Det er hver-fu****g-aften (sorry sproget). Jeg ender ofte med at hæve stemmen og blive sur/gal. Når den store sover, rykker jeg og gør plads så den lille kan sove tæt, på maven What ever. Intet virker.
jeg har nu købt en seng til dem, de elsker den men putning nej tak, det gik (undskyld sproget igen) af helvedes til.
hvad gør jeg for den her putning? Hvor lang tid skal jeg blive før jeg skal gå ud hvis de ikke sover ? Hvad siger jeg, bare intet ? Hvad gør jeg? Jeg ved godt det er forkert st hæve stemmen så det behøver jeg ikke høre for
osv, det er hårdt og ikke sjovt, jeg græder ofte efter putning pga det er et heeelvede.
har prøvet at skubbe tiden og det er fuldstændig det samme.
de står op kl.6 hver morgen lige gyldig hvad tid de er faldet i søvn på og de har brug for søvn, kan jeg tydeligt mærket i hverdagen og især hvis de sover sent pga putningen osv.
tak fordi du læste med i mit lange opslag.
Alle gode råd tages imod med kæmpe krammer og kyshånd !
Anmeld
Citér