HSU inden insemination?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.375 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. juli 2022

Anonym trådstarter

Hejsa

SKAL der altid foretages HSU inden IUI?? 
Jeg er henvist til fertilitetsbehandling, da vi har prøvet i 1 år. Mine blodprøver er fine. Men jeg lider desværre af vaginisme, så er virkelig bange for HSU. Er ikke så bange for IUI. Har en tid til 1. Samtale næste måned. Skal jeg forberede mig til denne undersøgelse? Man kan vel ikke undgå det �� 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2022

Anonym

Man skal ikke nødvendigvis, jeg ved at de oftest gerne vil have det i det offentlige, og det kan også være en rigtig god ide at få gjort med det samme, da forsøg hvor der ikke er passage i æglederne ikke vil føre til graviditet ved insemination. 

Anmeld Citér

4. juli 2022

Mrs.

Hsu er ikke smertefuldt. Det kan nive en lille bitte smule, men ellers føles det bare koldt og lidt mærkeligt

Anmeld Citér

27. juli 2022

Anonym

Nu ved jeg ikke om du har fået lavet undersøgelsen, meeen.. I’m not gonna lie.. Jeg fik lavet HSU og jeg synes det gjorde skide ondt, altså helt voldsomt med kramper og gynækologen måtte lige “tage trykket” for at jeg kunne holde det ud. Men husk at det er en mulighed: de kan undlade at sprøjte for meget væske ind, det var det der generede mig mest. 

For mig føltes det som meget voldsomme mens smerter, men det var “kun” mens væsken blev sprøjtet ind. 

Dog synes jeg det er en billig pris at betale, hvis resultatet bliver en baby. Vi skal starte i behandling her midt august. 

Anmeld Citér

27. juli 2022

Anonym

Hos mig nev det godt nok. Det føltes som nogle meget kraftige menstruationssmerter og jeg pletblødte et døgn efter. Dog var det til at holde ud. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.