Sagen fortalt så kort som jeg kan.
jeg har 3 fedt/tal/lymfe knuder i hovedbunden.
to af dem vokser på livet løs.
jeg har fået tid til forundersøgelse i oktober først - desværre, da de skal fjernes.
De gør ondt(har dog fået fortalt, at sidder de ved/på en nerve, kan de nemt gøre ondt), varm følelse(ved dog ikke om hele min hovedbund er varm, jeg har et meget tykt hår)
lægen har før kigget på dem og mente ikke de var noget at være bange for.
Jeg har fået dem ultralydsscannet for 2 år siden og der sagde han de ikke var farlige og bare var noget i stil med fedt/lymfe knuder. Lægen sagde jeg kunne få dem fjernet hvis de chikanerede mig.
jeg har også været til en MR scanning(tror jeg det hedder?) og fået tjekket hovedet(pga noget andet) og alt så fint ud.
jeg har spurgt lægen, om hvis der var negative tegn på de her tre knuder, ville de også kunne ses på den scanning, og lægen sagde igen at den scanning var helt normal.
jeg er på mini piller. Og jeg har blød for bare 1-2 uger siden i to dage. Min blødning er ikke realmæssig.
de sidste 4-5 dage har jeg haft meget hovedpine(ved ik om jeg drikker for lidt?), har haft voldsom kvalme i tide og utide, er kamp træt, jeg er sur og negativ, jeg har haft ondt i mit bryst.
Jeg har taget to test på to dage, og de var negative.
mit spørgsmål: hvad sker der med mig? Er jeg virkelig gravid eller bare syg? Eller noget helt andet.
Hvad kan dette skyldes..
hilsen en forvirret
Anmeld
Citér