Nye bekendtskaber som voksen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.936 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. juli 2022

Cherry_

Puha hvor er det dog svært at få nye venner/bekendtskaber, når man er voksen �� Jeg har et lille netværk, men savner andre bekendtskaber der er forældre.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2022

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Cherry_n skriver:

Puha hvor er det dog svært at få nye venner/bekendtskaber, når man er voksen �� Jeg har et lille netværk, men savner andre bekendtskaber der er forældre.

En god ide er at se om der er spiseaftner eller andet for børnefamilier i nærheden/byen?

Se om der er familieklubben i nærheden (der er i mange forskellige byer)

Søg på grupper på Facebook.

Jeg kender følelsen (jeg er dog uden børn men kunne godt bruge flere venner..) 

Anmeld Citér

2. juli 2022

Anonym

Forældre til børnenes venner/dem de går sammen med, hvis du har en hobby, søg efter bekendtskaber hvis din by har en gruppe på Facebook - der er sikkert også grupper på Facebook bare tll at søge venner/bekendtskaber. 

jeg synes det modsatte er svært - at man får så mange nye bekendtskaber men også skal finde tid til de gamle. Alle mine nye er forældre som beskrevet ovenover, naboer eller gennem hobby (heste). 

husk der sidder flere derude, der har det som dig, så det er bare med at ‘gøre opmærksom’ på sig selv. 

Anmeld Citér

2. juli 2022

Anonym

Cherry_n skriver:

Jeg mødt stort set hele mit netværk efter jeg har fået barn. Næsten alle dem jeg havde før faldt hurtigt fra. 

Jeg er single og meldte mig ind i en single gruppe på facebook. Ikke for at møde en kæreste. Men bare for at møde nye mennesker og deltog så i de forskellige arrangementer og snakkede med folk og knyttede venskaber med dem

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.