“Allergisk” over for mine søde vidunderlige børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.117 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. juli 2022

Anonym trådstarter

Hej - i flere dage nu, har jeg bare slet ikke lyst til at have noget med mine skønne dejlige uskyldige børn at gøre. På 1 og 4 år. 
Hvad skal jeg gøre? Kan ikke få min kæreste til at tage dem. Heller ingen andre. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2022

Rixus

Profilbillede for Rixus
Anonym skriver:

Hej - i flere dage nu, har jeg bare slet ikke lyst til at have noget med mine skønne dejlige uskyldige børn at gøre. På 1 og 4 år. 
Hvad skal jeg gøre? Kan ikke få min kæreste til at tage dem. Heller ingen andre. 

Forstår det ikke lige?

Har du brug for en pause fra ungerne? 

Hvis din kæreste ikke vil (han er ikke far til børnene går jeg udfra?) Så kan du evt. tage en fridag imens de er i institution.

Anmeld Citér

2. juli 2022

Soonmom

Slap af når de er puttet?

Hvordan kan det være du ikke har lyst til at være sammen med dem?

Anmeld Citér

2. juli 2022

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Hvorfor kan faren ikke tage sig af sine egne børn, hvis du har brug for en pause?

Anmeld Citér

2. juli 2022

Cherry_

Anonym skriver:

Jeg synes det lyder bekymrende og noget du skal tage seriøst. Er det fordi du er fyldt op? Er din kæreste bio far? 

Man kan desværre ikke tvinge ens venner og familie til at passe ens børn, men jeg forstår ikke, at din partner ikke rækker en hånd ud. 

Anmeld Citér

2. juli 2022

Mitguld

Anonym skriver:

Ved du hvad der har udløst at du har det sådan? Dit opslag fortæller ikke noget om du feks døjer med en depression, eller om det "bare" er rigtig hårdt at være mor pt.

Men du skal da få noget hjælp til de følelser NU, for dine børns skyld, og din egen selvfølgelig, det må være skrækkeligt at have det sådan, kram herfra

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.