Vand i øret efter svømning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.367 visninger
5 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. juni 2022

321

Profilbillede for 321

Hej.

min den ældste har lige været på svømmecamp og klager over at der er vand i det ene øre. Der er forsøgt med at “puste “ det ud. Men uden held. Hvad er der ellers af muligheder man kan forsøge sige med ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2022

BG17

Profilbillede for BG17

Et godt råd er at sove på den side, hvor man har vand i øret, eller ligge på den side i længere tid, så skal vandet nok løbe ud. Jeg er tidligere svømmer, og det virkede altid for mig

Anmeld Citér

30. juni 2022

AnoMor

Når jeg får vand i øret der ikk vil ud selv ligger jeg hovedet på skrå og en klud på fingeren, ind i øret og ryster. Det plejer at virke for mig

Anmeld Citér

30. juni 2022

321

Profilbillede for 321
BG17 skriver:

Et godt råd er at sove på den side, hvor man har vand i øret, eller ligge på den side i længere tid, så skal vandet nok løbe ud. Jeg er tidligere svømmer, og det virkede altid for mig

Ok. Tak. Det bliver lige afprøvet i nat ����

Anmeld Citér

30. juni 2022

321

Profilbillede for 321
AnoMor skriver:

Når jeg får vand i øret der ikk vil ud selv ligger jeg hovedet på skrå og en klud på fingeren, ind i øret og ryster. Det plejer at virke for mig

Tak. Det prøver vi lige af i morgen.

Anmeld Citér

1. juli 2022

KmLarsen1

Profilbillede for KmLarsen1

Jeg plejer at tage hovedet på skrå og så hive og trække i øret i forskellige retninger. Så kan man nogengange gå øregangen til at udvide sig lidt, så det kan løbe ud.

Ellers ring til jeres egen læge eller en ørelæge. De kan hurtigt lige suge eller skubbe det ud.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.