Berolig mig ang. tynd mave (37+0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.524 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. juni 2022

fehår

Jeg er 37+0 og skal have planlagt kejsersnit om nogle uger. I går og i dag har jeg haft tynd mave, hvor jeg igen og igen skal på toilet. Ellers har jeg været forstoppet graviditeten igennem. 

Jeg har ikke oplevet den slags tegn op til mine tidligere to fødsler, så jeg satser på, det bare er dårlig mave. Men jeg har en helt masse studiearbejde, der lige skal gøres færdigt, så derfor har jeg bare brug for at høre andre sige, at jeg absolut ikke er på vej i fødsel

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2022

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
fehår skriver:

Jeg er 37+0 og skal have planlagt kejsersnit om nogle uger. I går og i dag har jeg haft tynd mave, hvor jeg igen og igen skal på toilet. Ellers har jeg været forstoppet graviditeten igennem. 

Jeg har ikke oplevet den slags tegn op til mine tidligere to fødsler, så jeg satser på, det bare er dårlig mave. Men jeg har en helt masse studiearbejde, der lige skal gøres færdigt, så derfor har jeg bare brug for at høre andre sige, at jeg absolut ikke er på vej i fødsel

Jeg havde også tynd mave nogle få uger før termin, men fødte ikke før 40+1 pga. igangsættelse

Anmeld Citér

25. juni 2022

Emma1708

Profilbillede for Emma1708

Alle mine 3 fødsler er startet med tynd mave�� den seneste næsten 1mdr før termin 

Anmeld Citér

25. juni 2022

Mrs.

det eneste sikre tegn på fødsel er vel egentlig veer eller vandafgang.. og veer kan man jo endda tage fejl af.. 

ved godt det er svært og jeg tolkede også på alt og tænkte mon det kan være et tegn. Men da jeg så fik veer om natten slog jeg det hen som ondt i lænden, og var så 5 cm åben til tjek på hospitalet om morgenen og havde ingen mærkelige tegn eller lign op til fødslen.. 

du må se tiden an  

Anmeld Citér

25. juni 2022

fehår

Tak folkens Jeg satser på, at det bare er varmen. Jeg skal ikke føde før det planlagte kejsersnit, og det er baby informeret om!

Anmeld Citér

26. juni 2022

Timf

Profilbillede for Timf

Jeg går snart ind i uge 29 og har selv problemer med maven men det fordi at lillepigen syntes det super sjovt at sparke mig i tarmene så det kommer nemmere ud end det plejer

Anmeld Citér

26. juni 2022

fehår

Alt er helt normalt igen heldigvis  Vi afventer ankomst som planlagt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.