Pletblødning, hvad skal det betyde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.799 visninger
7 svar
3 synes godt om
25. juni 2022

Anonym trådstarter

Hej med jer

Sagen er den at jeg gravid i 5+0 med mit andet barn.

I går aftes da jeg skulle i seng og gik på toilettet, kom der så en smule blod med ud (det var i udflådet). Jeg bliver nervøs og tager en af de tidlige strimmeltest jeg har tilbage. Stegen er utydelig, den er der, men meget utydelig.

Jeg bliver ked af det og er sikker på min mens skulle til at starte.

Her til morgen går jeg så på toilettet og der er intet blod. Kun lidt brunligt udflåd. Mærkeligt, så jeg tager igen en tidlig test og den er bare meget svag end den var igår.

Skal jeg tage det hele som om at jeg har mistet denne gang (også), eller er der stadig håb for at denne graviditet lykkedes?

På forhånd tak!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2022

Darling

For mig er det desværre ikke endt lykkeligt hvis jeg har blødt tidligt i en graviditet, og omvendt kender jeg flere hvor det ikke har haft betydning.

Det er svært at svare på og for at få et korrekt svar om du er ved at miste eller ej, så synes jeg du skal tage kontakt til din læge og bede om en blodprøve hvis du har brug for at vide besked

Anmeld Citér

25. juni 2022

Esj

Profilbillede for Esj

Med svagere og svagere teste og pletblødninger er jeg desværre ret sikker på du skal forberede dig på at graviditeten ikke bliver til mere :/

Anmeld Citér

25. juni 2022

MR1991

Anonym skriver:

Hej med jer

Sagen er den at jeg gravid i 5+0 med mit andet barn.

I går aftes da jeg skulle i seng og gik på toilettet, kom der så en smule blod med ud (det var i udflådet). Jeg bliver nervøs og tager en af de tidlige strimmeltest jeg har tilbage. Stegen er utydelig, den er der, men meget utydelig.

Jeg bliver ked af det og er sikker på min mens skulle til at starte.

Her til morgen går jeg så på toilettet og der er intet blod. Kun lidt brunligt udflåd. Mærkeligt, så jeg tager igen en tidlig test og den er bare meget svag end den var igår.

Skal jeg tage det hele som om at jeg har mistet denne gang (også), eller er der stadig håb for at denne graviditet lykkedes?

På forhånd tak!

Jeg var ca ligeså lang som dig, da jeg havde en spontan abort. Jeg startede også med lidt pletblødning, men det tog til. Min krop klarede det selv, hvilket var rart trods alt. Min mand og jeg fortsat med sex, og jeg blev gravid uden at få menstruation. Nu er jeg halvvejs, og i denne graviditet har jeg også blødt - men ikke af menstruations styrke. Jeg tror desværre, du godt kan forberede dig på, du desværre har mistet - det er fandme hårdt, og jeg føler med dig

Anmeld Citér

26. juni 2022

Anonym trådstarter

MR1991 skriver:

Jeg var ca ligeså lang som dig, da jeg havde en spontan abort. Jeg startede også med lidt pletblødning, men det tog til. Min krop klarede det selv, hvilket var rart trods alt. Min mand og jeg fortsat med sex, og jeg blev gravid uden at få menstruation. Nu er jeg halvvejs, og i denne graviditet har jeg også blødt - men ikke af menstruations styrke. Jeg tror desværre, du godt kan forberede dig på, du desværre har mistet - det er fandme hårdt, og jeg føler med dig

Tak for dit svar! Det er desværre endt sådan.

jeg bløder en del nu. Egentlig uden klumper og minder mest om en almindelig menstruation. Jeg har ikke rigtig nogen smerter, kun lidt murren i ny og næ.

Skal jeg gøre noget? Skal lægen kontaktes eller hvordan?

og hvornår kan jeg forvente at få ægløsning næste gang? ��

Anmeld Citér

26. juni 2022

Darling

Anonym skriver:

jeg bløder en del nu. Egentlig uden klumper og minder mest om en almindelig menstruation. Jeg har ikke rigtig nogen smerter, kun lidt murren i ny og næ.

Du skal ikke gøre noget, det der ud til din krop kan klare det selv og lægen kan ikke gøre noget

Hvornår du får din ægløsning ved kun din krop da den kan have rykket sig, og de er meget normalt de to gange jeg har mistet har den været normal igen 2 cylusser efter, men det er forskelligt fra kvinde til kvinde 

Anmeld Citér

26. juni 2022

MR1991

Anonym skriver:

Det lyder ligesom mig i januar. Jeg var ved lægen, fordi jeg før har blødt i en graviditet, så de ville være sikker på hvad det var, men jeg ville nok ikke kontakte lægen. Kun hvis du har brug for at snakke om det med en læge. 

Jeg fik ægløsning tre uger efter, og havde enormt meget æfløsningsslim. Ofte er kroppen mere modtagelig for graviditet efter, så jeg ville bare klø på det hjælp her

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.