Hej med mødre el. Kommende mødre
det er første gang jeg skriver herinde, så håber ikke i er for hårde ved mig he he
jeg har virkelig brug for råd, da jeg føler jeg er på vej ind i en depression. Jeg har det forfærdeligt!
Jeg har fået et dårligt forhold til min mor efter hun har svinet mig til på baggrund af valg jeg har truffet for mig selv, min opdragelse er hun også utilfreds med, hun hader alle som “tager mig fra hende” og mange andre ting. Jeg er blevet svigtet meget som barn og er blevet udsat for flere ting pga hende.
anyway, så har jeg lige født mine tvillingpiger for 2 uger siden og så modtager jeg så en besked på facebook fra hendes kæreste for nogle dage siden, hvor han truer med at slå hende ihjel og at jeg skal hente hende, men at han ikke kan fortælle om hun er død eller levende på det tidspunkt.
Jeg blokerede ham og ringede straks til min mor for at fortælle det, jeg er nybagt mor og er ved at komme mig over en traumatisk fødsel samtidig med jeg er der for mine piger. Så har slet ikke overskud til al den drama.. Hun fortæller hun er flov over det og siger undskyld til mig og at han er psykopat, at jeg skal blokere ham, hun vil ringe til politiet osv. De havde vidst haft en diskussion og derfor skrev han til mig.
Hun stoppede med at svare mig, så lå søvnløs hele natten fordi jeg ikke vidste om hun var død eller levende.. Uanset vores problemer sammen, så er hun jo stadig min mor
Næste morgen skriver hun at han har skrevet undskyld og hun faldt i søvn.. Jeg valgte at se udenom det og komme videre med hende. Lige indtil vi facetimede i går, hvor hun er sammen med ham??? Fair, det ikkE mit problem MEN hun spørg om hun må sige hej til min datter og self må hun det, så viser hende og lader dem snakke (hun er 5) og så filmer hun fandme hendes kæreste og lader ham Snakke med min datter uden min tilladelse???! Jeg fik det fysisk dårligt da jeg så ham pga den besked han skrev til mig. Jeg fjernede facetime fra min datter og fortalte min mor at jeg ikke ville have det pga det der er sket. MEN så begynder hun at ligge alt overpå mig (som hun har gjort hele mit liv med hendes psykopat kærester vi har været på flugt fra da jeg var barn).. Hun fortæller mig at jeg gør det værre end det er og nu skulle de altså spise.. hun laver grimasser når hun taler til mig og jeg sagde “vil du være sød at stoppe med de ansigts grimasser? Det unødvendigt”.. Så siger hun hånende, nedladende imens hun smiler skævt “stop med at læs de der psykologi bøger du altid læser, du skaæ fandme ikke analysere mig?! Får du det fra dine bøger eller hvad?!” Og lige dér fik jeg bare den dårligste fornemmelse i kroppen, jeg følte mig lidt mobbet sf min mor fordi hun siger dette med mine bøger når hun ved jeg læser dem for at arbejde på miG selv grundet traume i bsrndommen (pga hende) + hun pludselig synes det er okay at hendes datter får dødstrusler omkring hende fra hendes kæreste og det er mig som overdriver?!
jeg kan bare mærke på mig selv at jeg efterhånden er psykisk nedbrudt og at det er mine børn som holder mig oppe. Overordnet set har jeg det fantastisk, med mine børn, min kæreste, min svigerfamilie, mine veninder, arbejde osv. Alt spiller. Men min mor delen kører mig psykisk ned
hvad havde i gjort?