Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej derude
Har været til nakkefold og fik et billede med hjem af en baby på hoved
Jeg er 13+ i dag.
Nogle der har et bud
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mm2022 skriver: Hej derude Har været til nakkefold og fik et billede med hjem af en baby på hoved Jeg er 13+ i dag. Nogle der har et bud
svært at se på det her billede synes jeg. Men mit umiddelbare bud må være en pige
Jeg synes det ligner en dreng med den ekstra streg over nubben, selvom den er noget vandret. Har du prøvet nub theory queens gruppen på Facebook?
Klart dreng Du kan se det på "sneglehuset" med to streger - en stor og en lille - ovenpå hinanden.
Kantar123 skriver: Klart dreng Du kan se det på "sneglehuset" med to streger - en stor og en lille - ovenpå hinanden.
Ja ikke? Det er altså også det jeg tænker, men er ikke helt ekspert. Synes også det er tydeligt her...
Tusind tak for jeres svar.
Har prøvet at smide det i en Facebook gruppe (nub queens) hvor en admin gættede pige.
Så det det bliver spænende og se hvad der gemmer sig
Mm2022 skriver: Tusind tak for jeres svar. Har prøvet at smide det i en Facebook gruppe (nub queens) hvor en admin gættede pige. Så det det bliver spænende og se hvad der gemmer sig
Amen så er det sgu nok en pige alligevel ha ha.. de tog ikke fejl hos mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128