Aktiviteter i barslen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.435 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. juni 2022

Mariadle

Kære alle 

Jeg er 31+2 i dag og gik for en uge siden på ferie for derefter at gå på barsel fra på mandag. Vi startede med en uge i sommerhus og nu er manden så tilbage på arbejde. 

Jeg ved ikke, om det lige er en overgangsfase, men jeg synes faktisk allerede det er en smule hårdt at være væk fra arbejde og alt det “man skal”. Jeg planlægger at starte til noget svømning og selvfølgelig gå nogle gode ture, få ordnet lidt praktisk mv. 

Det meste til baby er indkøbt og klar, så det er begrænset, hvor meget der mangler. 

Hvordan havde I andre det da i gik fra og hvad beskæftigede I jer med?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2022

Mrs.

Jeg var sygemeldt det meste af graviditeten så det var et langt stræk at skulle gå hjemme så længe uden baby.. 

jeg gjorde rent, ordnede de ting i hjemmet man normalt udsætter, hæklede, tog på café med veninderne, hyggede med min store søn på ture som biffen osv, og ordnede i haven.

Anmeld Citér

21. juni 2022

Soulaima

Slappede af, gik til frisøren, var sammen med veninder, gik ture med hunden - alt det som der ik blev så meget tid til bagefter fødslen (fik et kolikbarn)

Med nr 2 gjorde det samme og holdte en masse fridage med min ældste, hvor vi lavede noget hyggeligt bare ham og mig og det er jeg glad for for nr 2 var værre kolikbarn end nr 1 ��

Anmeld Citér

21. juni 2022

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Det lyder til du er et aktivt menneske, men vil også råde dig til at prøve ikke nyde “friheden”. Frisørtur, mig-tid, gravid gymnastik, se nogle venner, drikke kaffe i ro og mag på en fortovs café og lave noget der gør DIG godt, for det  bliver der ofte meget lidt tid til når barnet kommer.

Anmeld Citér

22. juni 2022

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Jeg nåede slet ikke at komme dertil. Jeg gik fra arbejdet 4 uger før termin og 12 dage derefter mente baby, hun skulle til verdenen. 

Men jeg vil sige, få gjort nogle af de ting, du havde forestillet dig, du skulle lave, når du var på barsel med baby. For når baby kommer er der sjældent meget tid tilovers. Jeg havde fx forestillet mig, at jeg skulle scanne alle vores gamle papirfotos ind, så de albums kunne smides ud. Tja, det blev så kun til omkring 25 fotos i alt Og så bare nyd sommeren og mig-tiden. Pludselig er 'roen' ovre. 

Anmeld Citér

22. juni 2022

Anonym

Det var også tidligt at gå fra. Jeg fik fra for 3 uger siden (er 37+0 i dag). Jeg har gjort rent, sorteret billeder, ordnet have, lavet mad til fryseren, vasket babys tøj og lagt det i skuffer og skabe. I dag skal jeg rense flisefugerne i haven, men gider ikke rigtigt, så tror jeg tager høretelefoner på og smutter en tur i skoven med hunden og en god podcast

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.