Kan chok resultere i abort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

929 visninger
9 svar
10 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. juni 2022

Anonym trådstarter

Kan et stort chok som f.eks. en fyring føre til abort?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2022

Anonym

Anonym skriver:

Kan et stort chok som f.eks. en fyring føre til abort?

Nej det kan det ikke 

Anmeld Citér

20. juni 2022

NH

20. juni 2022

Anonym

Nej men dyb sorg kan godt. Det kan man faktisk også selv dø af, det hedder broken heart syndrome

Anmeld Citér

20. juni 2022

Anonym

Anonym skriver:

Nej men dyb sorg kan godt. Det kan man faktisk også selv dø af, det hedder broken heart syndrome

Ah hold op. Det er yderste sjældenhed at man dør af broken heart syndrome. Som i ekstremt sjældent. Du kan også dø sf at gå på gaden eller kløjs i en kiks. 

jeg har studeret syndromet meget da min mor fik det da hendes kæreste døde pludseligt og det gav hende en lille flænge i hjertet. Men det er altså helet igen. Jeg studerede det meget grundigt fordi jeg aldrig havde hørt om det før og var bekymret for hende. 

Anmeld Citér

20. juni 2022

Anonym

Ah hold op. Det er yderste sjældenhed at man dør af broken heart syndrome. Som i ekstremt sjældent. Du kan også dø sf at gå på gaden eller kløjs i en kiks. 

jeg har studeret syndromet meget da min mor fik det da hendes kæreste døde pludseligt og det gav hende en lille flænge i hjertet. Men det er altså helet igen. Jeg studerede det meget grundigt fordi jeg aldrig havde hørt om det før og var bekymret for hende. 

Men risikoen er der og der er nok større chance for at abortere af broken heart syndrome end en fyring

Anmeld Citér

20. juni 2022

Anonym

Anonym skriver:

Men risikoen er der og der er nok større chance for at abortere af broken heart syndrome end en fyring

Risikoen er ligeså lille som at dø af en forkølelse. Det er virkelig en dum ting at skrive. Det er ikke engang på listen over risiko ved syndromet. 

Anmeld Citér

20. juni 2022

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

øhm altså jo til det med fyring..

hvis det medfører stress over en længere periode...

at være udsat for stress kan medføre abort alt efter hvor langt man er henne...

det var årsagen til at jeg blev sygemeldt af min læge da jeg havde et meget usundt arbejdsmiljø hvor jeg gik grædende hjem fra...

Anmeld Citér

20. juni 2022

Anonym

Anonym skriver:

Øhh nej heller ikk. Du aborterer hverken af bhs eller fyring eller stres for den sags skyld. 

Anmeld Citér

20. juni 2022

Anonym

Risikoen er ligeså lille som at dø af en forkølelse. Det er virkelig en dum ting at skrive. Det er ikke engang på listen over risiko ved syndromet. 

Er det noget du har bildt dig selv ind fordi du var meget bekymret over din mors tilstand?

Enhver der kan bruge Google ved at der er betydelig større chance for at dø af broken heart syndrome end en forkølelse. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.