Please hjælp, tror jeg har fået en bio

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad skal jeg stole på?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.583 visninger
14 svar
1 synes godt om
18. juni 2022

brevkassen-43059

Profilbillede for brevkassen-43059

Jeg er gravid, der er ingen tvivl.
men jeg er ikke sikkert på at jeg er gravid mere… jeg tror jeg er ved/har fået en bio.
Jeg er ca 6+? Henne og min alm. test strimmel fra rsft (ikke den tidelig slags) bliver mindre og mindre tydelig. Men da jeg tog den seneste utydelige strimmel test, tog jeg samtid en digital test, som stadig siger gravid 2 – 3 uger?
hvad skal jeg tro på? Hvad er jere erfaringer? Jeg har haft brunt udflåd i ca 3 dage nu og det bliver mere og mere hilsen mig .)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2022

Darling

Selv hvis du skulle være igang med at miste så kan dine test stadig godt slå ud ligesom den digitale, alt hcg forsvinder jo ikke på en gang. Det bedste du kan gøre er at kontakte din læge og bede om en blodprøve

Anmeld Citér

18. juni 2022

Måskemor

Den den digitale siger 2-3 uger og du selv mener at være 6 uger henne, så vil jeg mene, at det er fordi dit hcg er faldet svarende til 2-3 uger og at det nok desværre er en bio :-(

Anmeld Citér

18. juni 2022

brevkassen-43059

Tusinde tak for svar❤️ 
ja jeg tror også det er sådan og det må jeg bare finde mig med! Så må vi bare prøve igen! 

Anmeld Citér

18. juni 2022

Måskemor

brevkassen-43059 skriver:

Tusinde tak for svar❤️ 
ja jeg tror også det er sådan og det må jeg bare finde mig med! Så må vi bare prøve igen! 

Ja, det er øv. Jeg har selv haft tre mislykkede graviditeter, men har i dag to børn og er i uge 31 med nr. 3. Så det kan sagtens lykkes.

held og Lykke :-)

Anmeld Citér

18. juni 2022

Esj

Profilbillede for Esj

Den digitale test kan jo ikke måle dine præcise hcg niveauer , den kan i Princippet bare konstatere om man er gravid eller ej . Udover dette , kan der være store variationer af hvad ens tal ligger på på . Eks 2 kvinder i samme uge kan have store forskelle i deres niveauer.. så det kan du desværre ikke rigtig regne med . Men hvis dine test bliver mindre tydelig eller stangeret i tydligheden . Så tænker jeg desværre det er en bio . Det understøtter blødning også 

Anmeld Citér

18. juni 2022

brevkassen-43059

Mine test er nemlig blevet mindre tidligere så jeg tror desværre også din bil, men tusind tak for svar!

Anmeld Citér

18. juni 2022

brevkassen-43059

brevkassen-43059 skriver:

Mine test er nemlig blevet mindre tidligere så jeg tror desværre også din bil, men tusind tak for svar!

Hov, mener de er blevet tidligere og tidlige så tror også det er en bio

Anmeld Citér

18. juni 2022

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

jeg mener at have hørt/læst at når de skriver 2-3, så er det fra graviditeten og ikke fra ægløsningen. Så 2-3 bliver til 4-5. Og j’s desuden måler den ikke.

Men, når du tester negativ på strimmelteste kunne det godt lyde som om det ikke går for godt.  

Anmeld Citér

19. juni 2022

brevkassen-43059

Nu er jeg ikke i tvivl om at jeg er i gang med em bio, da jeg bløder pænt meget!

tilhørende spørgsmål: er der andre som har oplevet en bio, hvor deres følgende menstruation var kraftigere end hvad den plejer at være? Samt have nogle klumper og slimklumper i sig?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.