Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa
Er der 2 streger eller er jeg ved at blive sindsyg?ved ik hvor langt jeg skulle være henne da jeg er på p piller? de er ikke taget med morgenurin.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hejsa Er der 2 streger eller er jeg ved at blive sindsyg?ved ik hvor langt jeg skulle være henne da jeg er på p piller? de er ikke taget med morgenurin.
Ja der er to streger. Men det er da æggeløsningsteste det der?
Jeg kan sagtens se noget på dem begge to og det ligner der er farve i.
AnoMor skriver: Ja der er to streger. Men det er da æggeløsningsteste det der?
HHahah! Guddd hvor er jeg dog dum. Kan den vise at man er hravid?
Anonym skriver: Jeg kan sagtens se noget på dem begge to og det ligner der er farve i.
Gud havde heller ikke set at det var æl test. Ja det kan de godt, men så skal de være positive og dine er negative
Anonym skriver: HHahah! Guddd hvor er jeg dog dum. Kan den vise at man er hravid?
Ægløsningsteste kan godt slå ud på graviditet, men så vil jeg mene at de burde være positive (det er dine ikke). Sådan var det i hvert fald ved mig
__anonym skriver: Ægløsningsteste kan godt slå ud på graviditet, men så vil jeg mene at de burde være positive (det er dine ikke). Sådan var det i hvert fald ved mig
Tak for svar piger. Jeg må hellere på apoteket igen….. pinligttt
Anonym skriver: Tak for svar piger. Jeg må hellere på apoteket igen….. pinligttt
Apotekets teste med blå farve er ELENDIGE. Det kan du finde et utal af opslag med. Smut i et supermarked og køb en i stedet :-)
blot et tip
Hej piger igen.
noget jeg så har tænkt over bagefter, jeg kan da ikke få en ægløsning når jeg er på p piller eller? (Er meget ny indenfor området)
Anonym skriver: Hej piger igen. noget jeg så har tænkt over bagefter, jeg kan da ikke få en ægløsning når jeg er på p piller eller? (Er meget ny indenfor området)
Dine ægløsningstest er heller ikke positive. Teststregen skal være lige så eller mere tydelig end kontrolstregen før den er positiv
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128