Er dette en skyggestreg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.189 visninger
7 svar
1 synes godt om
15. juni 2022

Anonym trådstarter

Hej,

Er det her en skyggestreg? Har aldrig rigtig prøvet det. Den grønne er fra igår eftermiddags og den gule fra idag. Er der overhovedet en streg eller er det bare ønsketænkning? ��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2022

Darling

Jeg kan godt se noget, men jeg kan ikke se om der er farve i. Hvor langt er du?

Anmeld Citér

15. juni 2022

Anonym trådstarter

Darling skriver:

Jeg kan godt se noget, men jeg kan ikke se om der er farve i. Hvor langt er du?

Det ved jeg ikke. Har PCOS så har aldrig haft mens mere end 5 gange. Havde dog en sa i februar ��

Anmeld Citér

15. juni 2022

Darling

Anonym skriver:

Det ved jeg ikke. Har PCOS så har aldrig haft mens mere end 5 gange. Havde dog en sa i februar ��

Prøv at test igen om 2 dage, hcg fordobles på 2-3 dage så burde du kunne se det bedre hvis der er noget

Anmeld Citér

15. juni 2022

Sessi

Profilbillede for Sessi

Jeg aner også en streg på begge og jeg har aldrig fået en skygge på den orange ..

prøv at test igen om 2 dage. Opdater os gerne

Anmeld Citér

15. juni 2022

Anonym trådstarter

Sessi skriver:

Jeg aner også en streg på begge og jeg har aldrig fået en skygge på den orange ..

prøv at test igen om 2 dage. Opdater os gerne

Tak. Godt at vide jeg ikke er helt skør �� jeg må være tålmodig. Med mine andre graviditeter har jeg kun prøvet tydelige streger ��

Anmeld Citér

15. juni 2022

Darling

Anonym skriver:

Tak. Godt at vide jeg ikke er helt skør �� jeg må være tålmodig. Med mine andre graviditeter har jeg kun prøvet tydelige streger ��

Det er meget normalt at den ikke er tydelig når man ikke er så langt henne og i med du ikke ved hvor langt du er. Så er du nok kun 3+ et eller andet i starten udfra hvor tydelig den er

Anmeld Citér

15. juni 2022

__anonym

Profilbillede for __anonym

Kan også sagtens se en ekstra streg på begge, dog tydeligst på den grønne. Krydser for at stregen udvikler sig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.