Bedside - hvilken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.483 visninger
7 svar
5 synes godt om
13. juni 2022

Soife

Godaften! 

Jeg leder efter erfaringer med bedside, da jeg er i tvivl om hvilken jeg skal købe! Kan læse mig frem til mange forskellige holdninger ift. brugen og derfor er jeg naturligvis blevet i tvivl om jeg virkelig skal investere i en dyr model? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2022

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Altså… vi brugte bare tremmesengen. Tog den ene side af og satte den op ad sengen. Så behøver man ikke begge dele

Anmeld Citér

13. juni 2022

L1232

Profilbillede for L1232

Jeg kan desværre ikke anbefale nogle af erfaring, men har kigget på jollyroom og de har en der passer noglelunde i højde med voksenseng . Men jeg kan fraråde Ikeas… Noget værre møg, så kan ene side tages af, men så er sengen helt ned i bunden. 

Anmeld Citér

14. juni 2022

Soife

Morogbarn skriver:

Altså… vi brugte bare tremmesengen. Tog den ene side af og satte den op ad sengen. Så behøver man ikke begge dele

Vi har købt en sebra seng til hans værelse, men den er desværre for bred at have stående ved siden af vores egen :/

Anmeld Citér

14. juni 2022

Soife

L1232 skriver:

Jeg kan desværre ikke anbefale nogle af erfaring, men har kigget på jollyroom og de har en der passer noglelunde i højde med voksenseng . Men jeg kan fraråde Ikeas… Noget værre møg, så kan ene side tages af, men så er sengen helt ned i bunden. 

Jeg har selv kigget på lidt forskellige - blandt andet også på Jollyroom, men er i tvivl om de passer ligeså godt i højden som for eksempel Babybay :/

Anmeld Citér

15. juni 2022

Moonchild1990

Profilbillede for Moonchild1990

Vi har købt en fra Jollyroom - den billige fra mærket Kinderkraft. Og den har været så fin - passer perfekt i højden, og vi har været så glade for den med en babynest i Slet ikke fancy eller særlig flot, egentligt, men den gør det, den skal.

Nu fylder hun snart 5 måneder, og vi skifter til tremmeseng om lidt. Men pengene har været rigtig godt givet ud, føler jeg.

Anmeld Citér

23. marts 2023

LisbethN

Hejsa

Vi har været super glade for Babybay bedside. Super rummelig og passer i højden til boxmadras. 

Anmeld Citér

4. april 2023

atn3029

Jeg kan anbefale den fine bedside crib fra TiSsi. Den fås både i hvid og natur bøg. Bedsiden passer perfekt til en forældreseng der har højden 39-61 cm og har desuden hjul så den er flytbar. Hjulene kan selvfølgelig låses

I kan finde den her: https://modernhouse.dk/til-boern/boernemoebler/boernesenge/bedside-crib/

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.