Hej alle
Jeg har et spørgsmål, som jeg håber I kan komme med jeres bud på 
Jeg har fået børn for henholdsvis 13,5 og 11 år siden, så husker ikke alt fra disse graviditeter.
Jeg har i over er år nu ikke brugt prævention pga konstante problemer med underlivet - de forsvandt da jeg stoppede med det. Jeg har stadig dyrket sex med min mand. Vi har ikke gået efter graviditet og min mand har ikke haft udløsning i mig længe, ikke fordi han ikke ønsker, det sker bare ikke.
Men nu til det, det hele drejer sig om..
Jeg har den sidste halvanden uge haft meget træg mave(har normalt ikke problemer med maven), jeg er indenfor de sidste to-tre dage begyndt at få mega ømme bryster hele vejen rundt, føler de er tungere end normalt og synes de ser større ud(men måske der snyder), men så igår lagde jeg mærke til at jeg kunne trykke få dråber råmælk ud af brysterne - mest det ene. Siden igår har jeg også følt som om det har nevet lidt i underlivet.
Jeg har gemmen ligeså langt tid som maven har været træg, følt mig oppustet og ikke haft den store appetit.
Jeg blev nysgerrig og testede til morgen, som forventer negativ. Men kan alligevel ikke helt droppe tanken om, om den måske kan snyde pga for tidligt test. Hvad tror I og har I prøvet noget lignende?
Anmeld
Citér