Baby nr.2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.215 visninger
16 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. juni 2022

Anonym trådstarter

Jer der er gravid/har været gravide med baby nr. 2 hvor længe gik der til i stod med en positiv test?

Vi har 1 barn og ønsker nr. 2 helst inden vores nuværende barn bliver 2 år �� Jeg smed pillerne i slutningen af maj, og håber at den er der i juni ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Vores nr 2 barn er 3 år nu, snart 4 til sep. 
Jeg bliv gravid med nr 2 i første hug. 

Anmeld Citér

8. juni 2022

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Jer der er gravid/har været gravide med baby nr. 2 hvor længe gik der til i stod med en positiv test?

Vi har 1 barn og ønsker nr. 2 helst inden vores nuværende barn bliver 2 år �� Jeg smed pillerne i slutningen af maj, og håber at den er der i juni ��

Det tog næsten et år, men "kun" 5 forsøg for mig at lave nr 2. Måtte holde lidt pause mellem nogle af forsøgene for at have økonomien med. 

Anmeld Citér

8. juni 2022

Anonym

Vi gik i gang med projekt baby nr 2, da vores datter var 3 år (og jeg var 34 år). Jeg blev gravid i første cyklus, men mistede desværre omkring halvvejs. Jeg blev heldigvis gravid igen i min første cyklus efter jeg mistede og nu håber jeg at det går godt denne gang (er i slutningen af første trimester). Jeg har dog ikke været på prævention i 4,5 år, men vi har brugt kondom. 

Anmeld Citér

8. juni 2022

M.Rose

Profilbillede for M.Rose

Jeg blev gravid i første forsøg Held og lykke

Mor til 3 banditter

Anmeld Citér

8. juni 2022

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Vores nr 2 barn er 3 år nu, snart 4 til sep. 
Jeg bliv gravid med nr 2 i første hug. 

Ej hvor heldigt  Det er første forsøg, så håber at den er her denne her måned eller den næste ��

Anmeld Citér

8. juni 2022

Anonym trådstarter

M.Rose skriver:

Jeg blev gravid i første forsøg Held og lykke

Ej hvor heldigt  Det er første forsøg, så håber på en positiv test ��

Anmeld Citér

8. juni 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vi gik i gang med projekt baby nr 2, da vores datter var 3 år (og jeg var 34 år). Jeg blev gravid i første cyklus, men mistede desværre omkring halvvejs. Jeg blev heldigvis gravid igen i min første cyklus efter jeg mistede og nu håber jeg at det går godt denne gang (er i slutningen af første trimester). Jeg har dog ikke været på prævention i 4,5 år, men vi har brugt kondom. 

Åh det er jeg ked at høre  Håber den bliver siddende �� 

Anmeld Citér

8. juni 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Ej hvor heldigt  Det er første forsøg, så håber at den er her denne her måned eller den næste ��

ja det var det

held og Lykke

jeg er idag gravid med nr 3 barn og sidste  er 27+3 idag.

Anmeld Citér

9. juni 2022

Anonym

Jeg er blevet gravid i første forsøg med begge mine børn og er nu 30+6 med nummer to.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.