Symptomer ved fryseforsøg ustimuleret cyklus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.661 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. juni 2022

Anonym trådstarter

Hejsa. 
Efter en lang rejse på fertilitetsvejen er vi endelig der, hvor jeg har fået et fint lille æg lagt op i mandags.

Jeg har kun taget ovitrelle, og ingen andre hormoner i den her omgang. Det er lidt forskelleligt med hvad jeg har oplevet af symptomer med ovitrelle før. Kvalme, ikke kvalme, hovedpine, ikke hovedpine osv. 

Jeg har dog kvalme i den her omgang, murren i underlivet og skiftevis lidt smerter i højre og venstre side (ikke slemt, bare ganske lidt). Jeg syntes dog, at det er lidt tidligt hvis det skulle være en graviditet. 

Jeg er lidt nysgerrig. De af jer, hvor det lykkedes med en graviditet ved et fryseforsøg ustimuleret. Hvornår fik i symptomer, og hvilke fik i? Jeg kan godt li’ at bruge ventetiden på, at forestille mig at nu er den der. Så det er også lidt hyggeligt, at høre om jeres erfaringer

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2022

Mulleprutsmor

Profilbillede for Mulleprutsmor

Er selv blevet gravid på begge mine fryseforsøg i naturlig cyklus . 
 fingre for dig/jer. Havde en positiv test 5 dage efter ægoplægning og en masse murren i underetagen. Trykken i lænden og kvalmen ramte en morgen i uge 7 under bruseren.

Anmeld Citér

9. juni 2022

Anonym trådstarter

Hvor fantastisk!  Kunne du adskille symptomerne fra ægløsningssprøjten og graviditetssymptomerne? Jeg havde en masse kvalme i går, men i dag er den væk. Nu føles det som menstruationsmurren, og jeg er helt enormt træt. Det er altså ret spændende at vente. Vi har valgt ikke, at teste undervejs. Men hvor heldigt, at du testede positivt så tidligt  

Anmeld Citér

9. juni 2022

Anonym

Jeg begyndte at kaste på to dage efter ægoplægning i begge blivende graviditeter. Begge gange fryseæg i naturlig cyklus

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.